Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Da jeg nu var igang
Fra : www.jkhansen.dk

Dato : 07-10-05 05:34

med at redigere i mit site og mine billeder, fandt jeg to, som var gjort
klar til upload, men aldrig blevet det. Og det er en skam, for jeg synes
godt de kan præsenteres.

Og ja, jeg véd jeg burde have brugt tiden på at redigere i billederne fra
Sumatra, men jeg orkede ikke. Måske i weekenden? (Den haaar vi hørt!

De findes på www.jkhansen.dk under "Latest uploads", eller direkte:
www.jkhansen.dk/latest_uploads.htm

Stæren er taget i haven, lokket til med lidt foder gemt i et boret hul på
grenen (fuglen bliver lidt længere når den skal arbejde for sagen), og den
lille pige er en opgave for en ven og er taget i mit intermistiske
hjemmestudie, med en enkelt flash skråt til højre forfra, en
opblødningsskærm til venstre, og en flash til venstre skråt bagfra.

--
MVH J K Hansen
www.jkhansen.dk