Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Lidt nye billeder
Fra : Michael Bothager

Dato : 26-09-05 18:33

Hej gruppe

For et par uger siden var jeg med sambaskolen Bafo do Mundo på job i
sønderjylland, som jeg har valgt at fortælle med 12 billeder. I kan se
dem her: http://michaelbothager.dk/en/view.php?a=latest

Tæsk, ros, lykønsnkinger og almindelig buuh-råb er velkomne

Vh
Michael
www.michaelbothager.dk

Fra : Jakob

Dato : 26-09-05 19:01

In article <11277561980.838570956002609@dtext.news.tele.dk>,
mibo@UVEEWpost6.tele.dk says...
> michaelbothager

Jeg vil bare rose din s/h konvertering synes den er ret fed. Mine
favoritter er http://michaelbothager.dk/en/view.php?a=latest&p=4 og 5
synes der er en fed intim stemning i de billeder. Noget flue på væggen.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Per

Dato : 26-09-05 21:50

"Michael Bothager (slet UVEEW)" <mibo@UVEEWpost6.tele.dk> wrote in message
> [...]
> dem her: http://michaelbothager.dk/en/view.php?a=latest
>
> Tæsk, ros, lykønsnkinger og almindelig buuh-råb er velkomne

Et par gode imellem, men en del er måske lige mørke nok. Bruger du en
standard teknik til s/h eller vurdering for hver enkelt billede?