hittemisen "Pepsi" har fået nyt hjem
Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 29-10-05 19:06

"Pepsi" har idag, gennem dba.dk fået nyt hjem hos en sød familie, Camilla og
Jakob, i Nørre Alslev. Den får landlige omgivelser og 2 legekammerater, så
det bliver alletiders for den lille charmeprins. Uha, det var godt, for jeg
var ved at forelske mig totalt i ham, og det var Miver og Mulle bestemt ikke
:o - magen til intolerante katte skal man vist lede længe efter *suk*

Man kan stadigvæk beundre Pepsi hér:
http://hei.homepage.dk/pepsi.html

--
Hilsen Heidi, Miver og Mulle's mor
http://chocolade.dk

Fra : Allan

Dato : 29-10-05 19:15

"Heidi, Miver og Mulles mor" <zasha_x@FJERNDETTEhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:4363b9fd$0$41144$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> ikke
> :o - magen til intolerante katte skal man vist lede længe efter *suk*

Dejligt at hører
Mvh Allan

Fra : Louise Hansen

Dato : 29-10-05 22:36

> [...]
> :o - magen til intolerante katte skal man vist lede længe efter *suk*

Hej Heidi.

Weeee, hvor lyder det bare dejligt, at der er fundet et rigtig godt hjem
til Pepsi! Og jeg kan godt forstå, du var på grænsen til en
forelskelse....han er da bare en dejlig lille misling!

Med venlig hilsen
Louise Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar