Geforce 2 gts 32 mb
Fra : Rune Aardal Hansen

Dato : 10-01-01 19:14

Hej...
Er der nogle som kan hjælpe mig lidt med konfigurationen af mit
grafikkort?...
jeg ved ikke rigtig hvad man skal gøre for at det køre optimalt, men jeg ved
at jeg har en super hurtig maskine og at det derfor gerne skulle køre
betydelig hurtigere end som så.....

Vh Rune

Fra : Alexandre

Dato : 11-01-01 12:48

Hej .
Du skal bare download den NVmax 1.37 så er du godt på vej .
jeg har den sammen kort ,sammen med et T-bird 1GZ, 256 VCM 133mhz ram, og
masser af lækkre sager... få 100 fps i counterstrike ved max opløsning.
det styrer

Fra : Karsten Borchers

Dato : 11-01-01 13:30

Selv smækker jeg mit til at have maskimal billedkvalitet (uden fsaa).
Tager det ikke så nøje om jeg suser derudaf med 100fps, eller 80fps.
Alfa omega er at det køre ordentligt, og ser bedst muligt ud.

Bruger selv dette tool : Geforce Tweakutility
http://www.guru3d.com/geforcetweakutility/

Der forklare de hvad hver indstlling gør etc.

--
Karsten Borchers
www.simracing.dk