win2k og spil?
Fra : Cerberus

Dato : 08-01-01 22:43

hej ng.
Mit System:
athlon classic 700 mhz.
128 mb 133 apacer ram
gf v6800 pure
sb live 1024
hollywood + mpeg2 kort
logitech Mouseman usb
standard tastatur.

Mit problem:
Når jeg spiller store spil, som f.eks hitman eller df3 fryser maskinen ret
ofte, og eneste udvej er at restarte på knappen. Jeg har før haft
installeret asus tweak utility, og jeg glemte at sætte den ned før jeg
formaterede, kan det være derfor?
Jeg har også hørt at det måske kan være pga. at jeg har usb devices
tilsluttet.
Er der nogen der har erfaringer med dette vil jeg gerne høre fra jer.

P.S. kører w2kpro

--
Venlig Hilsen Kasper
hr_overgeneral@hotmail.com

Fra : Kristian Poulsen

Dato : 10-01-01 12:39

Hej

"Cerberus" <hr_overgeneral@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> tilsluttet.
> Er der nogen der har erfaringer med dette vil jeg gerne høre fra jer.

Har du prøvetat installere de nyeste reference drivere til grafikkortet.....
søg på www.nvidia.com Find detonator og installer dem.....

MVH
Kristian