Fastnet forbindelse
Fra : Søren Kirch

Dato : 08-06-01 19:07

Hej!

Idet jeg skal flytte i anden lejlighed, hvor der pt ikke er mulighed for
opkobling til Internettet, vil jeg høre om der er nogen, der har en "idé" om
hvordan dette gøres billigst. Det er ikke så meget hvilken udbyder jeg skal
bruge, men mere om det jeg er "nødsaget" til at få fastnet forbindelse hos
TeleDK. Hvad koster dette sammenlignet med opkobling via min mobiltelefon?

Håber nogen kan/vil svare - på forhånd tak for hjælpen!

Søren

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-06-01 22:55

Fri, 8 Jun 2001 20:07:29 +0200, skrev "Søren Kirch"
<s_kirch@worldonline.dk>:

>Det er ikke så meget hvilken udbyder jeg skal
>bruge, men mere om det jeg er "nødsaget" til
>at få fastnet forbindelse hos TeleDK

Du mener vel fastnettelefon, hvis du TDCs løsninger, så skal du
have det.

CC og WOL xdslforbindelse kræver ingen fastnettelefon.

Med Orange xdsl skal du have fastnettelefon hos dem.

>Hvad koster dette sammenlignet med opkobling via min mobiltelefon?

Jeg ved egentlig ikke, hvad en forbindelse med mobil koster, men
det er dyrt og langsomt, du kan vidst i almindelighed kun surfe
med en hastighed som svarer til en 9600 baud forbindelse.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Allan Graa Andersen

Dato : 13-06-01 17:17

hvis der er tdc kabel / oncable er K2 en mulighed
http://www.oncable.dk/?UniversID=65

eller stofa

http://www.stofa.dk/stofanet/stofanet.html

mvh Allan