Hva fanden er det den funktion hedder?
Fra : Johan

Dato : 08-06-01 18:11

Hejsa

Nu er min hjerne gået kold. Kan ikke finde funktionen på PHP siden, og har
set den før....

Hvordan er det man smider output ud af en PHP script, mens f.eks. en while
løkke kører? Altså så outputtet bliver smidt til browseren så snart det
kommer, istedet for at vente til hele scriptet er executed?

Kan ikke finde den... øv øv...

mvh

Johan

Fra : Jonas Delfs

Dato : 08-06-01 18:27

http://php.net/flush ?

--
Mvh. Jonas Delfs, http://delfs.dk

"Rigtige mænd scorer på ICQ" - Christian Jørgensen

Fra : Johan

Dato : 08-06-01 18:32

> http://php.net/flush ?

Takker Jonas... tror min hjerne er ved at gå kold... skal sq til at sætte de
arbejdstider lidt ned

mvh

Johan

Fra : Johan

Dato : 08-06-01 18:50

> http://php.net/flush ?

Hmmm, øvrigt...

Er det muligt, at efterhånden som output kommer, at sende det til brugeren.
Altså så HTML'en afsluttes rigtig...

f.eks.

Start...

Text

Anden tekst (uden reload af siden, men med while og flush())

Text
Text2

Har kigget lidt på ob_start() og ob_end_flush() men de kan vel ikke bruges,
fordi de buffer indholdet... eller... nogle der kan give et lille hint?!?

> "Rigtige mænd scorer på ICQ" - Christian Jørgensen

Jep jep

mvh

Johan