Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Grafikkort til flyspil
Fra : Jacob Olsen

Dato : 09-01-01 17:50

Jeg spiller meget flyspil, og vil gerne have et godt grafikkort til det.!

Jeg har hørt at af en eller anden årsag skulle geforce kortene ikke være så
gode til fs2000 hvorfor ved jeg ikke

hvilket kort kan ellers anbefales.!

PIII 450, 196 mb ram

Fra : Martin Bundgaard

Dato : 09-01-01 17:57

Det er nok ikke fordi de ikke er gode til det...
....der bruges bare ikke så mange af de mere avancerede features på GF, såsom
reflektioner osv.

Fra : Kristian Poulsen

Dato : 09-01-01 22:31

Hej

"Jacob Olsen" <jeo@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har hørt at af en eller anden årsag skulle geforce kortene ikke være

Hvilket som helst...... Microsoft har valgt at programmere til CPU'en i
stedet for GPU'en så en P4 1,4 GHz ville nok lige gå an.
Men ret mig hvis jeg tager fejl ang CPU og GPU

MVH Kristian