JustFormsPDF
Fra : Steen

Dato : 14-10-05 14:56

Hejsa

Er der nogen her, som kender produktet
http://www.justformspdf.com/

Det er et java-api til at udfylde felter i en PDF-formular og lave en ny PDF
fil.

Det er et smart produkt og lige hvad jeg har brug for, men når det ikke
virker ordentligt.

Jeg kan godt få det til at fungere i sjældne tilfælde, men som regel banker
den ned med en nullpointerexeception i en JustFormsPDF-class uden at oplyse
noget om årsagen. Jeg mener, at det må være noget i PDF-filen, men jeg har
hidtil ikke kunnet lure, hvad det er. PDF-filen er produceret med Acrobat
Professionel 6.0 i PDF1.4 format. JustFormsPDF går ikke højere end PDF1.4.
(Jeg bruger notepad til at se de første 6 tegn i PDF-filen, som indeholder
"PDF1.4".)
Der er nok 30 tekst-felter i PDF-filen, som er på én side (A4).

Jeg kører med j2sdk1.4.2_06 under Windows og med Jakarta-Tomcat-3.3 som
applikationsserver.

Gode råd, idéer og viden efterlyses.

/Steen