Safari og Hotmail
Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 23-10-05 22:04

Hej

Er der andre der har problemer med at logge ud af deres Hotmail konto
med Safari?

Jeg har længe fået meldingerne i MSIE5.2, men nu er de osse begyndt at
komme i Safari - v1.3.1.

Det sker ikke med MSIE6. Hvad kan det skyldes?

Normalt henter jeg e-mail fra kontoen med Entourage, men jeg er nød til
at logge på i en browser ind i mellem, mener jeg, ellers lukker de
kontoen. Det er en gratiskonto.

Fra : Jesper

Dato : 23-10-05 23:19

> [...]
>
> Normalt henter jeg e-mail fra kontoen med Entourage, men jeg er nød til
> at logge på i en browser ind i mellem, mener jeg, ellers lukker de

Du skal ikke logge på med browser for at beholde kontoen, det er nok at
du logger på med Entourage eller MSN Messenger, du skal bare logge på!
http://dvd.tradewho.com/

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 24-10-05 00:27

> Axel Hammerschmidt <hlexa@hotmail.com> wrote:

<snip>

> Du skal ikke logge på med browser for at beholde kontoen, det er nok at
> du logger på med Entourage eller MSN Messenger, du skal bare logge på!

Tak for oplysningen.