hvordan skriver man andre tegn?
Fra : Isak Lyberth

Dato : 22-10-05 15:18

JEg skal bruge backslash og de firkantede paranteser.
hvordan gør jeg dem lette at få adgang til?

Hilsen Isak

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 22-10-05 15:24

Isak Lyberth <isak@lyberth.com> wrote:

> JEg skal bruge backslash og de firkantede paranteser.
> hvordan gør jeg dem lette at få adgang til?

\ = ALT+SHIFT 7
[ = ALT 8
] = ALT 9

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 22-10-05 15:27

Isak Lyberth <isak@lyberth.com> wrote:

> JEg skal bruge backslash og de firkantede paranteser.
> hvordan gør jeg dem lette at få adgang til?

Lærer hvor de ligger
(firkantede paranteser: alt-8/9 ; backslash: alt-skift-7)
Du kan finde dem og alle de andre tegn vha. tastaturfremviser. Den slår
du til i Systemindstillinger - International -> Tastaturmenu

mvh.
Kaj.

--
Never mind the dog
-BEWARE OF OWNER!

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 22-10-05 17:48

Kaj Christiansen <kajc@ofir.dk> wrote:

> [...]
> Du kan finde dem og alle de andre tegn vha. tastaturfremviser. Den slår
> du til i Systemindstillinger - International -> Tastaturmenu

og finder den oppe i pull-down input menuen ude til venstre, hvis du har
sat flueben i Show input menu in menu bar.