Generiske ikoner i Systemindstillinger
Fra : Henrik Münster

Dato : 03-10-05 21:37

Min kone har en 14" iBook der er et år gammel. Den er vist på 1,2 GHz og
kører Mac Mac OS X 10.4.2. Jeg har lige opdaget, at hvis man åbner
Systemindstillinger og vælger "Vis alle", så er alle ikonerne til de
forskellige kontrolpaneler blevet generiske. De ligner alle sammen en
stor afbryderkontakt på en væg. Det rigtige ikon er der dog som et
ganske lille symbol forneden på denne vægkontakt. Den eneste undtagelse
er ikonet for Spotlight, der er, som det skal være.
Nu er det min kones computer, så jeg ser den ikke så tit. Og hun
bruger aldrig Systemindstillinger. Jeg ved derfor ikke, om det er
opstået i forbindelse med en opdatering. Er der nogen, der ved, hvad det
kan skyldes, og hvad man kan gøre ved det?
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Henrik Münster

Dato : 03-10-05 22:18

In article <news-4E5887.22371603102005@news.tele.dk>,
"Henrik Münster" <news@muenster.dk> wrote:

> [...]
> opstået i forbindelse med en opdatering. Er der nogen, der ved, hvad det
> kan skyldes, og hvad man kan gøre ved det?

Nu har jeg selv fundet ud af det. Det kunne jeg selvfølgelig bare have
gjort til at starte med i stedet for at ulejlige jer. Man skal bare
slette apple.com.preferencepanes.cache i brugerens biblioteksmappe under
caches.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster