Aske
Fra : Ulrik Mailand

Dato : 08-06-01 13:02

Hej Stephan.

Jeg vil bare lige høre om du har nået at tagne en tegning til Aske. Jeg ved
nemlig at han kigger forbi til fredagsbaren idag.

Ulrik

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 08-06-01 13:11

Ulrik Mailand <umailand@tribalddb.dk> wrote:

> Hej Stephan.
>
> Jeg vil bare lige høre om du har nået at tagne en tegning til Aske. Jeg ved
> nemlig at han kigger forbi til fredagsbaren idag.
>
> Ulrik

Så vil jeg gerne have en halv liter kold fadøl samt en pose
peanuts................ )

--
Cordiali saluti Jesper
mailto:jesper@gylling.net

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 08-06-01 13:11

Ulrik Mailand <umailand@tribalddb.dk> wrote:

> Hej Stephan.
>
> Jeg vil bare lige høre om du har nået at tagne en tegning til Aske. Jeg ved
> nemlig at han kigger forbi til fredagsbaren idag.

Kan jeg ikke også få en med? Elssssker tegninger.

hihi

--
mvh Jesper

Biddet > http://go.to/biddet
Mong Prod. > http://zap.to/mong

Fra : Ulrik Mailand

Dato : 08-06-01 13:10

Jeg beklager.....

Sådan går det når man ikke bruger en seperat newsreader.

Fra : Jan Oksfeldt Jonasen

Dato : 08-06-01 21:30

Ulrik Mailand <umailand@tribalddb.dk> wrote:

> Hej Stephan.
>
> Jeg vil bare lige høre om du har nået at tagne en tegning til Aske. Jeg ved
> nemlig at han kigger forbi til fredagsbaren idag.

Det er da rådent at resten af dk.edb.mac ikke er inviteret med! Husk det
næste fredag tak.

(endnu et indlæg fra min side, hvor regler for on topic må strækkes til
det absolut yderste (-:)

--
You read this far? Okay, have a signature.

Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk