USB <-> Parallel
Fra : Max

Dato : 27-10-05 18:49

Hej

Hvad bruger man mellem en USB port i en labtop og en
parallelport i men multimaskine (scanner/fax/printer) ?

Mvh Max

Fra : Holst

Dato : 27-10-05 18:59

Max wrote:

> Hvad bruger man mellem en USB port i en labtop og en
> parallelport i men multimaskine (scanner/fax/printer) ?

Et passende kabel.

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 27-10-05 19:19

Max wrote:
> Hej
>
> Hvad bruger man mellem en USB port i en labtop og en
> parallelport i men multimaskine (scanner/fax/printer) ?
>
> Mvh Max

En USB->Parallel adaptor - har set nogle stykker, som skulle virke med
printere, ved dog ik om de også virker den anden vej, altså med scannere...

--
MVH: Esben von Buchwald
http://www.sbn.as

Fra : Jan Vennike

Dato : 27-10-05 20:36

> Hej
>
> Hvad bruger man mellem en USB port i en labtop og en
> parallelport i men multimaskine (scanner/fax/printer) ?
>
> Mvh Max

http://thansen.dk/product.asp?c=615313776&n=496911252&pn=559665763

Ved ikke om den kan bruges med scanner - men jeg har selv testet en
tilsvarende på en printer og der virker det OK.

--
Jan

Remove the cat in the email to reach me

Fra : Max

Dato : 27-10-05 23:18

Hej igen

> Hvad bruger man mellem en USB port i en labtop og en
> parallelport i men multimaskine (scanner/fax/printer) ?

Mit hovedproblem er om der findes en løsning der er lavet
således at scanneren også virker med converteren.

Mvh Max