ramcleaner virker det ?
Fra : Ninja Ninjasen

Dato : 26-10-05 16:46

hej jeg fandt lige dette gratis program på download.com
http://www.download.com/FreeRAM-XP-Pro/3000-2086-10438135.html?tag=list
er det virkelig noget der virker eller er det bare pop ? har før
hørt noget om at rammene skulle tømmes, hvad betydder det ?

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 26-10-05 23:43

Ninja Ninjasen wrote:
> [...]
> er det virkelig noget der virker eller er det bare pop ? har før
> hørt noget om at rammene skulle tømmes, hvad betydder det ?

Nu har jeg ik prøvet det nævnte prog, men de fleste progs af den slags
som jeg har prøvet, synes jeg ik rigtig giver noget boost, men var blot
en måde for producenterne at få noget spyware ind på min maskine...

Man må næsten gå ud fra at Windows i forvejen holder nogenlunde godt
styr på din RAM; og nu er RAM jo heller ik det dyreste i verden længere..

--
MVH: Esben von Buchwald
http://www.sbn.as

Fra : Ninja Ninjasen

Dato : 27-10-05 05:36

On Thu, 27 Oct 2005 00:43:08 +0200, Esben von Buchwald
<use-net@rem_oVe-amokk.dk> wrote:

> [...]
>
>Man må næsten gå ud fra at Windows i forvejen holder nogenlunde godt
>styr på din RAM; og nu er RAM jo heller ik det dyreste i verden længere..

ok så man bruger det måske mest hvis man ikke har så mange ram i sin
maskine ? jeg har selv 2GB i min, jeg er bare nysgærig om det er noget
der kan få det hele til at køre hurtigere

Fra : Hans Joergensen

Dato : 27-10-05 14:11

Ninja Ninjasen wrote:
> ok så man bruger det måske mest hvis man ikke har så mange ram i sin
> maskine ? jeg har selv 2GB i min, jeg er bare nysgærig om det er noget
> der kan få det hele til at køre hurtigere

Mon ikke bare den flusher readcache og derfor skal læse det hele ind
fra disk igen igen?

// Hans
--
Gumminumser == Champignons