Cybercity og Router
Fra : jane

Dato : 30-10-05 16:06

Har lige modtaget routeren fra CC. Jeg er noget skuffet over, at man kun
kan tilslutte en computer.

Jeg har en D-Link (DI-604) kan jeg mon tilslutte den til CC routeren, og
bruge den som switch?

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-10-05 16:14

jane skrev:

>Jeg har en D-Link (DI-604) kan jeg mon tilslutte den til CC routeren, og
>bruge den som switch?

news:dk.edb.netvaerk er den korrekte gruppe til spørgsmål om
routere.

Du kan finde en oversigt over de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk/grupper.pl,
og du kan læse om brugen af de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk og har du spørgsmål om brugen
af nyhedsgrupperne,
så er news:dk.velkommen den rette gruppe.
--
Knud

Fra : rack

Dato : 02-11-05 23:29

Sorry, Knud, at jeg top-poster. Jeg gider ikke at læse andet end
top-post, da jeg skal scrolle for meget fordi folk ofte også glemmer at
fjerne irrelevante citater. That's why.

Nå, On Topic: Jeg stod selv med samme problem og løste det. Du skal
sætte Zyxel-routeren op til at forwarde alle porte til din D-link. Zyxel
skal være på forsk. netværk fra din D-link (eks: Zyxel på 10.0.0.1 og
D-link på 192.168.0.1) Lad din D-link stå for DHCP. Har du egne servere
skal du også enable NAT loopback (gennem telnet). Læs evt. her:
http://www.newz.dk/forum/item/58681

Vh
Peter (en top-poster af religion ;-p)