Diggenet erfaring ?
Fra : Ukendt

Dato : 29-10-05 17:06

Er der nogen der har erfaring med Digginet ?.Vores datter kommer meget tit
ud for, at hun ikke kan komme i forbindelse med sin mail,så hun hverken kan
sende eller modtage mail.Nu er den så gal igen.Siden i går har hun prøvet at
ringe til supporten,men får fat i en telefonsvarer som ikke er til meget
hjælp.Der er sikkert ikke hjælp at hente før mandag.
Vores boligforening skal til at have Digginet,men nu er vi sørme blevet i
tvivl om vi vil skifte fra TDC som vi altid har været meget glade for.De har
da alletiders support,de få gange vi har haft brug for dem
Er der andre end vores datter der har været ude for det samme ?.
Venlig hilsen
Anne

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 29-10-05 17:10

> [...]
> ringe til supporten,men får fat i en telefonsvarer som ikke er til meget
> hjælp.Der er sikkert ikke hjælp at hente før mandag.

Hvis ellers selve forbindelsen er stabil kan man jo altid købe
mailservice ude i byen - dette behøver ikke være særligt dyrt.
Men naturligvis er det da betænkeligt hvis de ikke er mulige at få fat i
hvis der er problemer i weekenden, og dette bør man da bestemt have
med i sine overvejelser.

--
Michael

Fra : Ukendt

Dato : 29-10-05 17:50

> [...]
> hvis der er problemer i weekenden, og dette bør man da bestemt have med i

Hej Michael

Tak for dit hurtige svar.Forbindelsen skulle være nogenlunde stabil,samt
hurtig.Alligevel er det irreterende at ens mailservice tit ikke fungere
og,at man så ikke kan få support i weekenden.
Vi her i boligforeningen er blevet lovet 24 timers support.Nu er det så at
vi er i tvivl, om vi vi skifte udbyder.
Hilsen Anne

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 29-10-05 17:58

> [...]
> og,at man så ikke kan få support i weekenden.
> Vi her i boligforeningen er blevet lovet 24 timers support.Nu er det så at

Selv om man jo ikke synes det skulle være nødvendigt kan i som sagt ,
selv om i vælger forbindelsen fra Digginet, sagtens købe mailservice et
andet (stabilt) sted, og dermed blive helt uafhængige af Digginets
mailsystemer.

Men ja, kan godt forstå det giver betænkelighed at de ikke er til at få
fat i, ville blot gøre opmærksom på at hvis deres produkt ellers er
fornuftigt, og prisen ligeledes - så KAN problemet med ustabil mail
løses mod en beskeden merpris :)

--
Michael

Fra : Ukendt

Dato : 29-10-05 18:30

> [...]
> fat i, ville blot gøre opmærksom på at hvis deres produkt ellers er
> fornuftigt, og prisen ligeledes - så KAN problemet med ustabil mail løses

Du har ret i det du skriver,så jeg har givet beskeden videre til min datter.
Hilsen Anne

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 29-10-05 19:14

> Du har ret i det du skriver,så jeg har givet beskeden videre til min datter.

Hun/I er velkommen til evt. at kontakte mig på mail for adgang til en
billig - STABIL - løsning ;)

God weekend

--
Michael

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 30-10-05 08:50

Michael Kjærsgård skrev:

> Hun/I er velkommen til evt. at kontakte mig på mail for adgang til en
> billig - STABIL - løsning ;)

Hun kunne jo også bruge gmail.com - de tilbyder vist svjv også en SMTP
server (til at sende mail). Det eneste problem er at man skal have en
invitation for at tilmelde sig gmail.com. Men udover det er gmail gratis og
med oceaner af plads til e-mails.

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : Ukendt

Dato : 30-10-05 09:57

> [...]
> server (til at sende mail). Det eneste problem er at man skal have en
> invitation for at tilmelde sig gmail.com. Men udover det er gmail gratis

Hej Jeppe

Jeg vil også sige tak til dig for dit foreslag.

Venlig hilsen
Anne

Fra : PØLLE

Dato : 30-10-05 12:16

| Hvis ellers selve forbindelsen er stabil kan man jo altid købe
| mailservice ude i byen - dette behøver ikke være særligt dyrt.

Har det interesse, kan jeg sende din datter en invitation til Gmail fra
Google, da man ikke uden videre kan få en adresse. Gmail er gratis og der er
masser af plads, nemlig 2,6 Gb.
Har man først en mailadresse i Gmail, kan man enten tildele sig selv
og/eller vennerne op til 100 andre adresser.

Gmail kan både bruges på normal måde sammen med Outlook Express og Outlook.
Endvidere kan den bruges som Webmail/Hotmail, hvor man kan sende og hente
sin post uanset, hvor man er i verden.

Har det interesse, så send en meddelelse direkte til mig på
peterPRIKjessie@gmail.com. (se selv efter, hvad der skal fjernes)

Pølle

Fra : Ukendt

Dato : 30-10-05 19:52

> [...]
> sin post uanset, hvor man er i verden.
>
> Har det interesse, så send en meddelelse direkte til mig på

Hej Pølle

Mange tak for dit tilbud, som jeg vil give videre til min datter.For det
ikke skal være løgn gik nettet også ned i dag.Det er så kommet op igen,men
ikke hendes mail.
Jeg har prøvet at maile til dig,men det må være det forkerte jeg fjernede.
Hilsen Anne

Fra : Lars L. Christensen

Dato : 29-10-05 18:25

"AM" <an.msnabelapc.dk> wrote in

> [...]
> meget glade for.De har da alletiders support,de få gange vi har haft
> brug for dem Er der andre end vores datter der har været ude for det

Prøv at tage fat i nogen af de kunder, der er opgivet på deres
referenceliste. De kan nok fortælle en del om hvordan kvaliteten er af både
hastigheder og support.

mvh
Lars Christensen

PS. har ingen holdning eller kendskab til kvaliteten af digginet :)

Fra : Ukendt

Dato : 31-10-05 16:14

Jeg syntes lige jeg vil fortælle,at vi i dag har fået venlig og uddybende
forklaring fra Digginet.Jeg vil sige tak for jeres hjælpsomhed.
Venlig hilsen
Anne

Fra : Mogens Jørgensen - w~

Dato : 01-11-05 20:48

On Mon, 31 Oct 2005 16:13:52 +0100, "AM" <an.msnabelapc.dk> wrote:

>Jeg syntes lige jeg vil fortælle,at vi i dag har fået venlig og uddybende
>forklaring fra Digginet.Jeg vil sige tak for jeres hjælpsomhed.
>Venlig hilsen
>Anne

Hvad var svaret ?

Mogens