Kan ikke hente indlæg fra dk.teknik.htp
Fra : jakob

Dato : 28-10-05 08:54

Hej!
Som det måske er nogle bekendt, så er gruppen dk.teknik.htpc lige blevet
oprettet. Det gik fint med at hente indlæg fra den, fra Stofanets news
server, men her hos mig selv er gruppen helt tom. Jeg bruger
news.cybercity.dk. Hvad kan det skyldes?? Hvis det er Cybercitys news
server der sucks, hvilket gratis alternativ kan så anbefales?

--
Jakob

Fra : Brian S. Jensen

Dato : 28-10-05 10:11

"jakob" <jtonospam@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> news.cybercity.dk. Hvad kan det skyldes?? Hvis det er Cybercitys news
> server der sucks, hvilket gratis alternativ kan så anbefales?

Her på jobbet har vi også Cybersuck og der er gruppen også tom - jeg
troede bare at den ikke "kørte" endnu

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Hans

Dato : 28-10-05 10:15

Brian S. Jensen wrote:
> "jakob" <jtonospam@mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Her på jobbet har vi også Cybersuck og der er gruppen også tom - jeg
> troede bare at den ikke "kørte" endnu

Der er ingen problemer på newsbin.cybercity.dk. Der er 59 indlæg indtil
videre.

Hans

Fra : Grunt

Dato : 28-10-05 10:21

On Fri, 28 Oct 2005 09:54:16 +0200, jakob <jtonospam@mail.dk> wrote:
in dk.edb.internet.software.mail+news
>Hej!

Mon ikke du skulle henvende dig i dk.admin.

Fra : jakob

Dato : 28-10-05 11:38

Grunt wrote:

> Mon ikke du skulle henvende dig i dk.admin.

Det var jeg egentlig også ved, men tænkte at eftersom gruppen fungerer
fint på Stofanets news server så måtte der enten være tale om en fejl i
mit program (Thunderbird) eller på Cybercitys news server.

--
Jakob

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-10-05 15:30

jakob skrev:

>Det var jeg egentlig også ved, men tænkte at eftersom gruppen fungerer
>fint på Stofanets news server så måtte der enten være tale om en fejl i
>mit program (Thunderbird) eller på Cybercitys news server.

Det allerbedste ville da være at spørge i en intern
cybercitygruppe, der er endda større chance for at nogen fra CC
ser indlægget og svarer.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : J

Dato : 03-11-05 12:23

jakob wrote:
> Hej!
> Som det måske er nogle bekendt, så er gruppen dk.teknik.htpc lige blevet
> oprettet.

Her, på en TDC-linie, der eksisterer den slet ikke :(

/Jan

Fra : Dino

Dato : 03-11-05 13:04

Den 3-11 2005 skrev J i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Her, på en TDC-linie, der eksisterer den slet ikke :(

Heller ikke på Sunsite. Men du kan prøve news.sdu.dk hvor gruppen findes.

--
Dino

Verdens største samling af danske
script og moduler til Hamsteren
<http://starcruiser.dk/hamstersiden/>

Fra : Rudi Stegen

Dato : 03-11-05 14:02

Hej Dino, du skrev i dk.edb.internet.software.mail+news:

> [...]

Det burde den være. Det første indlæg er
<news:435f96ee$0$142$edfadb0f@dread16.news.tele.dk> og fra Hauge, som
poster via dread16.news.tele.dk

Prøv at klikke og se om det ikke dukker op (forudsat du har opdateret
gruppelisten, som Ivan nævner).

> Heller ikke på Sunsite.

Hmm... Den er altså på min Sunsite, Dino

De er der faktisk allesammen, dvs. 168 indlæg.

--
Hygge fra Århus - Rudi
http://stegen.dk/pclinks1.htm

Fra : Dino

Dato : 03-11-05 15:57

Den 3-11 2005 skrev Rudi Stegen i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Hmm... Den er altså på min Sunsite, Dino

Nu jeg hentede gruppeliste (igen!), så er den der. Usenet, det er noget
underligt noget...

Fra : Rudi Stegen

Dato : 03-11-05 17:21

> Nu jeg hentede gruppeliste (igen!), så er den der.

Kan det ikke være pga. gnaveren som mellemled?

> Usenet, det er noget underligt noget...

Ja, teknisk er det efter sigende en ret så mangestrenget affære.

--
Hygge fra Århus - Rudi
http://stegen.dk/pclinks1.htm

Fra : Dino

Dato : 03-11-05 22:49

> Kan det ikke være pga. gnaveren som mellemled?

Nej, fordi det er gnaveren der henter listen, og det var i gnaverens liste
jeg kiggede.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 03-11-05 13:22

J skrev:

>Her, på en TDC-linie, der eksisterer den slet ikke :(

Har du opdateret gruppelisten, jeg har den både på dtext og den binære
server fra tdc af.

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : J

Dato : 04-11-05 00:19

Ivan V. Klattrup wrote:

> Har du opdateret gruppelisten, jeg har den både på dtext og den binære
> server fra tdc af.

Det gjorde jeg nu, og vupti, der kom den :)

/Jan