Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Ang. beskatning
Fra : Anders K. Jacobsen

Dato : 27-10-05 18:28

Hej

Jeg vil lige hørre om der er noget galt med min trækprocent. Jeg kan så på
mit lønkort at der bliver trykket 39% af min løn + 8 i AM bidrag. Er de 39%
ca korrekt når jeg ca .tjener 230.000 i alt i år?

Vil bare lige sikre mig at jeg ikke står til tilbagebetaling til maj. Det er
mest de 39% som jeg er i tvivl om

Pfh tak
Anders

Fra : D.Hansen

Dato : 29-10-05 15:39

Det er lidt svært at sige uden at kende dine øvrige indkomstforhold (fradrag
mv.), men det lyder meget passende. Hvis du gerne vil have et mere præcis
svar kan du evt. skrive lidt flere oplysninger omkring dine indkomstforhold.
Evt. gå på www.toldskat.dk som vist har et program der kan vise hvormeget
man skal regne med at betale i skat, efter man har indtastet alle sine
indkomstforhold.

D.Hansen