Pop3 Webmail..
Fra : Jan Pedersen

Dato : 26-10-05 13:04

Hej

Jeg havde på et tidspunkt til en side hvor man kunne taste side pop3
oplysninger ind, og der med få adgang til denne, som am det var en
almindelig webmail konto.

Nogen der kender til en lignende service ?

På forhånd tak

Jan Pedersen
http://cuk.dk/bolig

Fra : ck

Dato : 26-10-05 16:16

"Jan Pedersen" <andet@cuk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> oplysninger ind, og der med få adgang til denne, som am det var en
> almindelig webmail konto.
>
> Nogen der kender til en lignende service ?
______________________________________

Hvis jeg har forstået dig ret kan du bruge denne her.

http://www.mailme.dk/indexreal.php

ck

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 26-10-05 16:29

"Jan Pedersen" <andet@cuk.dk> crashed Echelon writing

> Jeg havde på et tidspunkt til en side hvor man kunne taste side pop3
> oplysninger ind, og der med få adgang til denne, som am det var en
> almindelig webmail konto.
>
> Nogen der kender til en lignende service ?

man kunne engang via x.dk, men det har de fjernet. Efter lidt søgning så
fandt jeg følgende via google:

http://www.acw.at/mail/mailman.cgi

Men ved sådanne services skal du nok lige huske, at der ingen garanti er
for sitet tager dine oplysninger og bruger det selv.

--
Bjarke Andersen

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 26-10-05 17:49

Således skrev Jan Pedersen den Wed, 26 Oct 2005 14:03:55 +0200:

>Nogen der kender til en lignende service ?

<http://www.eoffice.dk/>

Fut til <news:dk.edb.internet>

Knud
--
<WHEELJACK> it's against my religion to drink
<bf> what religion is that

Fra : Frank Andersen

Dato : 26-10-05 18:09

On Wed, 26 Oct 2005 14:03:55 +0200, Jan Pedersen wrote:

> [...]
> oplysninger ind, og der med få adgang til denne, som am det var en
> almindelig webmail konto.
>
> Nogen der kender til en lignende service ?

http://www.mail2web.com/cgi-bin/login.asp?lid=0&il=0

Frank Andersen
--
Erstat 'DOT' med '.'