Nogen der har en god opskrift på opdaterin~
Fra : Mogens

Dato : 09-01-01 13:40

Hej

Jeg har et Asus V3400 TNT kort i min maskine og den
har det med at gå død i krævende 3D spil.
Nu kører jeg med ret gamle originale Asus drivere og
jeg kunne godt tænke mig at prøve med Detonator
drivere for at se om det ville køre bedre, men hvordan
gør jeg det bedst ?
Jeg har tidligere prøvet at rode med driverne, hvilket
resulterede i sort skærm i et par timer indtil jeg endelig
fik de originale drivere hældt ind igen. Det har jeg
selvfølgelig ikke lyst til at prøve igen.

Er der nogen der har en god opskrift på hvordan
man gør sådan noget ?

På forhånd tak

Mogens

Fra : Croc®

Dato : 09-01-01 20:00

On Tue, 09 Jan 2001 12:40:00 GMT, moveng@mailme.dk (Mogens) wrote:

Hvis du kan engelsk så er her en faq. der besvarer alle dine
spørgsmål, og den hurtigste driver til dit kort er 5.32, den bedste
image kvalitet er med Hercules 2.40, håber det hjælper dig lidt.

Regards Croc®

Fra : Kristian Poulsen

Dato : 09-01-01 22:26

hej

"Mogens" <moveng@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fik de originale drivere hældt ind igen. Det har jeg
> selvfølgelig ikke lyst til at prøve igen.
>
> Er der nogen der har en god opskrift på hvordan

Gå ind her: http://www.nvidia.com/products.nsf/htmlmedia/detonator3.html og
så vælger du EXE versionen af filerne, de fylder lidt mere, men er idiot
sikkert.

MVH
Kristian