test af hastighed
Fra : kristina

Dato : 25-10-05 18:30

Hej jeg har en adsl via tele2 men da jeg syntes at hastigheden svinger.
vil jeg høre om der er nogen der kender til et progran der kan klare det.

& så har jeg et andet spørgsmål.
Jeg har en roughter som jeg ikke har brugt i et år eller mere.
Kan ikke huske hvordan jeg tilgår den via browseren det er en linksys.

På fordhånd tak

Fra : zapster

Dato : 25-10-05 19:57

"kristina" <kristina@mail.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg har en roughter som jeg ikke har brugt i et år eller mere.
> Kan ikke huske hvordan jeg tilgår den via browseren det er en linksys.

www.tptest.dk kan du hente et lille program der tester din linje med både
TCP og UDP. Her kan du også se hvad din ca hastighed på linjen er.

Med hensyn til din router så prøv at åben din browser og skriv http://
adressen på din router> f.eks.: 192.168.1.1 og log ind med brugernavn: admin
password: admin og se om det ikke virker, det skulle det i hvertfald gerne
hvis du laver en reset af routeren.

Held og lykke...
\zapster