Canon BJC 4300 printer - problemer!
Fra : Janne Foged

Dato : 24-10-05 20:51

Hello i gruppen

Min printer Canon BJC4300 printer er gået i strejke.
I nogen tid har den om problemer med at udskrive, men alligevel efter et
par forsøg virket.
Nu er situationen:
Jeg tænder den uden kabel og den standser stand by, men efter få sekunder
sender den 3 bib og begynder at blinke orange.
Jeg tænder med kablet isat og den standser med printerhoved i midten og
sender orange blink.
Desværre har jeg ingen manual, i hvilken der sikkert ville være løsning på
problemet at finde.
Så derfor, - er der nogen der kan hjælpe??
- Eller skal jeg finde en anden printer til at erstatte den?
Og i så fald - hvilken kan anbefales?

Gode råd modtages med taknemlighed.

Hilsen
Palle Bugtrup
Mail to: pilgrim.cyclemotors@mail.dk

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 24-10-05 21:30

Janne Foged wrote:
> Gode råd modtages med taknemlighed.

Min mening er; brug ikke mere tid på den, køb en anden.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : Max

Dato : 24-10-05 21:52

Hej Palle

> Desværre har jeg ingen manual, i hvilken der sikkert ville være løsning

> problemet at finde.

Du kan hente manualen her:
http://www.nodevice.com/Canon/Canon_BJC_4300_User_Manual/man160.html

Men den siger at fejlen er papirstop, og det har du jo nok ikke,
så løsningen vil nok være en ny printer, det vil du sikkert
også vinde en del ved.

> Og i så fald - hvilken kan anbefales?

Jeg kan anbefale Canon Pixma serien, men kik på markedet og læg
især mærke til driftomkostninger (blækpris) frem for anskaffelsespris.

Mvh Max

Fra : Janne Foged

Dato : 25-10-05 09:17

Hej Max - og Mikael

Tak for god hjælp.

Palle

Fra : Janne Foged

Dato : 25-10-05 09:20

Hej igen - og tak til Max og Mikael for god hjælp.

Hilsen
Palle