fladbryst (Nina Søgaard)
Fra : taina

Dato : 23-10-05 21:31

Hej Nina

Jeg fulgte tråden om din fladbrystede killing, uden dog at kunne bidrage med
noget i den forbindelse. Hvordan går det med din lille mis?

mvh. tina

Fra : Nina Søgaard

Dato : 24-10-05 08:03

> [...]
>
> Jeg fulgte tråden om din fladbrystede killing, uden dog at kunne bidrage med
> noget i den forbindelse. Hvordan går det med din lille mis?

Hej Tina (og alle jer andre)

Godt du lige hev fat i mig, jeg havde jo også lovet at komme med en
update.
Braveheart, som han hedder, lever stadig i bedste velgående!!!
De er lige blevet 5 uger og han følger rigtig godt med nu, har også
mindsket vægtforskellen betydeligt.
For ca. 1½ uge siden fik han dog en infektion i tissetøjet, og ved
dyrlægen fik vi at vide at hvis penicillinen ikke virkede indenfor max.
3 dage var det nok nyrerne, og så var der ikke rigtigt noget at gøre for
ham........
Så det var nogle nervepirrende dage, indtil hævelsen begyndte at falde.
Det er nu næsten helt i orden igen, så........ Nu håber jeg virkelig at
han får lov til bare at være en lille badutspringer som de andre uden
alt for mange problemer

Han kommer til at bo hos min mor og være en hyppig besøgsmis her hos os;
og det er jeg rigtig glad for........ Så kan jeg selv følge ham meget tæt.

Han og de andre killinger kan ses på min hjemmeside: www.gentlespirit.dk
hvis i har lyst.

Tak igen for interessen og den hjælp jeg har fået!

Med venlig hilsen
Nina Søgaard
- Tøm kattebakken ved privat svar
www.gentlespirit.dk

Fra : taina

Dato : 24-10-05 21:15

"Nina Søgaard" <nina2KATTE@BAKKEa.cirque.tv> skrev i en meddelelse

> [...]
> hvis i har lyst.
>
> Tak igen for interessen og den hjælp jeg har fået!

Hold da op, hvor de ligner hinanden! Og hvor er det godt at høre, at han er
med - selv om staklen da godt nok har været hårdt ramt. Fantastisk navn til
ham

mvh. tina