E-Mail
webnoob 5265
newsservere?
Fra : Grunt

Dato : 23-10-05 19:31

Hvilke newsservere er der hvor man kan hente nyhedsgrupper uden at være
registreret (d.v.s. skal betale en abonnement)?

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 23-10-05 20:23

Grunt skrev:

> Hvilke newsservere er der hvor man kan hente nyhedsgrupper
> uden at være registreret (d.v.s. skal betale en abonnement)?

Sunsite-serveren er gratis, men kræver dog registrering. Se mere
her: <http://dotsrc.org/usenet/>

Alternativt kan man benytte webbaserede tjenester:
<http://nyhedsgrupper.tdconline.dk/>
<http://groups.google.dk/>
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 23-10-05 20:32

"Grunt" <gruntsaver@msn.com> skrev i en meddelelse
> Hvilke newsservere er der hvor man kan hente nyhedsgrupper uden at være
> registreret (d.v.s. skal betale en abonnement)?

Der er mange, sålænge du går efter rene tekst NG.
Skal du derimod have noget binært, ja så kommer problemerne.
Prøv at google lidt, så skal du bare se løjer

Fra : Grunt

Dato : 24-10-05 12:10

On Sun, 23 Oct 2005 21:31:54 +0200, "Andersen \(3650\)" <virkerikke@nospam.dk>
wrote:
in dk.edb.internet.software.mail+news
>"Grunt" <gruntsaver@msn.com> skrev i en meddelelse
>
>Der er mange, sålænge du går efter rene tekst NG.

Kunne du give nogle eksempler, hvor man ikke skal registerer sig selv om det er
gratis?

>Skal du derimod have noget binært, ja så kommer problemerne.
>Prøv at google lidt, så skal du bare se løjer

Det har jeg aldrig været interesseret i. Det var rart da tdc fjernede de fleste
binære grupper.

Fra : Dino

Dato : 24-10-05 12:46

Den 24-10 2005 skrev Grunt i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Kunne du give nogle eksempler, hvor man ikke skal registerer sig selv
> om det er gratis?

Hvis du skal poste:

news.sdu.dk
news.aioe.org
se <http://news.aioe.org/article.php3?id_article=3> for posting regler

Hvis du kun skal læse:

allnews.readfreenews.org
news.readfreenews.org
freebin.readnews.com
freenews.netfront.net
news.edisontel.com
news.isu.edu.tw
news.ripco.com:120
news.w3bhost.de
news.wooow.it
news.yaako.com
nntp.idg.pl

--
Dino

Verdens største samling af danske
script og moduler til Hamsteren
<http://starcruiser.dk/hamstersiden/>

Fra : Grunt

Dato : 24-10-05 16:40

On Mon, 24 Oct 2005 13:45:40 +0200, Dino <no.email.replies@excite.com> wrote:
in dk.edb.internet.software.mail+news

> [...]

Ok, tak for det, men nogle ser ud til at poste i andet end engelsk.
Jeg prøver dem, de kan jo altid fjernes.

Fra : Dino

Dato : 25-10-05 10:39

Den 24-10 2005 skrev Grunt i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Ok, tak for det, men nogle ser ud til at poste i andet end engelsk.

Hvad? De poster da i det sprog du har skrevet indlægget i?

Fra : Grunt

Dato : 25-10-05 18:34

On Tue, 25 Oct 2005 11:38:37 +0200, Dino <no.email.replies@excite.com> wrote:
in dk.edb.internet.software.mail+news

>Hvad? De poster da i det sprog du har skrevet indlægget i?

> [...]

??????????????????
desuden får jeg intet fra
news.sdu.dk
news.aioe.org
allnews.readfreenews.org som ikke findes.

jeg tror jeg sletter dem igen og skipper resten.
Det ser ikke for godt ud, gamle adresser, ubrugelige adresser.
noget er galt.

andre der rigtige newsservere?

Fra : Dino

Dato : 26-10-05 10:37

Den 25-10 2005 skrev Grunt i dk.edb.internet.software.mail+news:

> [...]
>
> jeg tror jeg sletter dem igen og skipper resten.
> Det ser ikke for godt ud, gamle adresser, ubrugelige adresser.

Jeg bruger dem alle sammen. Men de er gratis - og du får det du betaler for!

Fra : Ivar

Dato : 24-10-05 20:03

Grunt skrev:

> Kunne du give nogle eksempler, hvor man ikke skal registerer sig selv om det
> er
> gratis?

Husk, at du skal opføre dig ordentligt, selvom du ikke er registeret.

Ivar Magnusson

--
MesNews, dansk version: http://www.mesnews.net/chargement-gb.php

Fra : Grunt

Dato : 25-10-05 10:09

On Mon, 24 Oct 2005 21:03:22 +0200, "Ivar" <dild@[nozpam]webspeed.dk> wrote:
in dk.edb.internet.software.mail+news

>Husk, at du skal opføre dig ordentligt, selvom du ikke er registeret.
>

>Ivar Magnusson

Det var da noget underligt noget at skrive og helt OT.

Fra : Dino

Dato : 25-10-05 10:39

Den 25-10 2005 skrev Grunt i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Det var da noget underligt noget at skrive og helt OT.

Ikke mere OT end hele den her tråd...