Kattebakke
Fra : Karina Nielsen

Dato : 22-10-05 23:04

Hej gruppe,

er der nogle af jer der kender det med at katten altså bare ikke kan finde
ud af at skrave i gruset efter toiletbesøg?

Perle er 3 og har stadig ikke lært det*gg* Jeg har en kat som skraver på
siden af bakken - det er en indelukket bakke - og ikke i gruset;)

Jeg havde tilfældigvis besøg af nogle venner i aftes, som ikke kunne forstå
hvor den banken kom fra.

"Nååårh, det er bare Perle der er på bakken"

Karina

Fra : Eva Johanne Pedersen

Dato : 22-10-05 23:19

> [...]
> siden af bakken - det er en indelukket bakke - og ikke i gruset;)
>
> Jeg havde tilfældigvis besøg af nogle venner i aftes, som ikke kunne forstå

*GG*

Mine har godt fanget det med gruset, men derfor skal der alligevel lige
skrabes på siden af kassen og på alt, hvad der ligger indenfor en radius
af ½ m. udenfor... Så kan man lære ikke at smide ting der, for så ender
de i kattebakken.

Den ene kat, Dingledyret, er i øvrigt ofte lige henne og tjekke, at Paya
har dækket ordentligt til. Ellers ordner Dingle lige paragrafferne .

Med venlig hilsen
Eva
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Søren LH

Dato : 23-10-05 06:52

"Karina Nielsen" <dsl154563NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> forstå
> hvor den banken kom fra.
>
> "Nååårh, det er bare Perle der er på bakken"

Se også tråden "Ikke helt luftfri kat" fra 6/10

Mvh
Søren

Fra : Karina Nielsen

Dato : 23-10-05 12:51

"Søren LH" <slh@DELETEcity.dk> skrev i en meddelelse

> "Karina Nielsen" <dsl154563NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Se også tråden "Ikke helt luftfri kat" fra 6/10
>
> Mvh
> Søren

Hej Søren,

den tråd læste jeg godt, men til gengæld har jeg altså ikke en kattebakke
der lugter,)

Karina

Fra : Søren LH

Dato : 23-10-05 15:50

> [...]
>
> Hej Søren,
>
> den tråd læste jeg godt, men til gengæld har jeg altså ikke en kattebakke

Hej Karina,

Så læse den igen, for der er nogle indlæg om katte der skraber på siden og
bakken, og hvorfor de gør det .

Mvh
Søren

Fra : Karina Nielsen

Dato : 24-10-05 08:56

> [...]
>
> Hej Karina,
>
> Så læse den igen, for der er nogle indlæg om katte der skraber på siden og

Jeg læser den ikke igen, for jeg leder ikke efter et svar på hvorfor hun gør
det - hvis altså du har læst mit indlæg;) Det var mere ment som sjov.

Karina

Fra : myggen

Dato : 23-10-05 09:01

> [...]
> forstå
> hvor den banken kom fra.
>
> "Nååårh, det er bare Perle der er på bakken"

Vores kat er en super-graver - når han altså rammer gruset - men det kan
godt tage lidt tid. Det er aldrig når han bare skal tisse, men derimod når
han skal mere. Så graver han med begge forben (i modsætning til at grave med
begge bagben?! ) - når han er i gruset, og ellers får både avisen der
ligger foran, væggen, kanten af bakken og ja, selv vores hoveddør der er to
meter fra bakken når så han har besørget skal der graves igen.. Alle
stederne. Det er utroligt så lang tid han kan være om det, men så igen; det
e rjo klart han ikke får noget dækket til i bakken, når han graver på gulvet
ved siden af
Dog er der den fordel ved hans uhyrlige graven, at man aldrig er i tvivl om
hvornår han har lavet stort, og dermed hurtigt lige kan få fjernet klumperne

Fra : Battlefield´s

Dato : 23-10-05 12:26

> "Karina Nielsen" <dsl154563NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

Hej
Ja, altså dette er ikke om kattebakken, men alligevel en sjov oplevelse. To
af mine killinger på 9 uger stod ved tørfoderskålen, hannen snuste til
foderet og bestemte sig for at det skulle dækkes til, så han gav sig til at
skrabe rundt om skålen. Til sidst skrabte han også på sin søster, der stod
ved siden af
Hilsen Vibeke
Battlefields

Fra : Karina Nielsen

Dato : 23-10-05 12:48

"Battlefield´s" <battlefield@SLET.mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

at
> skrabe rundt om skålen. Til sidst skrabte han også på sin søster, der stod

det kan jo ske*gg* Perle står også og skraber ved sin madskål engang
imellem, men ingen søster eller bror at skrabe på*gg*

Karina

Fra : myggen

Dato : 23-10-05 14:31

> [...]
> at
> skrabe rundt om skålen. Til sidst skrabte han også på sin søster, der stod

Vores kat graver når han får lidt ekstra lækkert.. Det almindelige foder (RC
indoor) bliver sjældent forsøgt dækket, men han fik for eksempel laks igår
aftes, og det blev godt nok dækket grundigt til (selvom herren havde
støvsuget tallerknen ).. Så de der ekstra gode ting bliver dækket
grundigt...

Fra : Kate

Dato : 26-10-05 15:37

"Karina Nielsen" <dsl154563NOSPAM@vip.cybercity.dk> wrote in

> er der nogle af jer der kender det med at katten altså bare ikke
> kan finde ud af at skrave i gruset efter toiletbesøg?

Jeps. To stk for at det ikke skal være løgn Sofie skrabede opad
væggen og hele vejen rundt om kassen. Oliwer gravede også på gulvet.
Kun Johan kunne, dengang jeg havde de 3, finde ud af at grave rigtigt
Faktisk kunne Johan finde på at gå ud i bakken når en af de to
andre havde været der og lige grave det til. Det har jeg godt nok
smilet af mange gange

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.