Store badedag :-)
Fra : RC

Dato : 22-10-05 14:10

er kommet til byen....
Soffi har altid fundet det spændende, når jeg er i bad.
I morges daffer jeg som altid i bad. Pludselig springer Soffi op i
badekarret , hvor bruseren kører...
Jeg blev noget paf...fik slukket vandet og båret damen tilbage på gulvet.
Tænder atter bruseren.....og Soffi satte sig til at vræle meget utilfreds.
Kort efter er hun atter kommet forbi forhænget og placerer sig under
bruseren....
IGEN ryger hun på gulvet. Og IGEN springer hun op til mig....

Tjaaa....hvad skal jeg skrive.....Soffi endte med at blive meget våd , og vi
måtte begge tørres efter bad
Det ender nok med, at vi er to, der skal bade om morgenen.....

Hilsen,
Anya & Soffi ( som absolut ikke er helt normal... ).

http://www.tildeogsoffi.webbyen.dk/

" I denne verden er du måske kun et menneske, men for ét menneske, kan du
betyde en verden til forskel."

Fra : JytteJ

Dato : 23-10-05 00:48

"RC" <2468@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vi måtte begge tørres efter bad
> Det ender nok med, at vi er to, der skal bade om morgenen.....

Jamen er det da ikke også meget hyggeligt med een at bade med ?

VH.

JytteJ

Fra : RC

Dato : 23-10-05 10:40

"JytteJ" <missmerkur@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen er det da ikke også meget hyggeligt med een at bade med ?

He he ....oooh jooo....hun er meget spændende at have med i bad
Savner Helena ikke sin " passer " ?

/ Anya

Fra : Linde

Dato : 22-10-05 15:06

Hehe ja det er skam ganske hyggeligt med et "fællesbad". Her kommer katten
også ind i badet, tror dog mest det er fordi han ikke kan vente på jeg
bliver færdig så han kan komme ind og slå til dråberne der falder lidt
efter. Han bliver næsten altid så våd og forpjusket at han har sit eget
håndklæde på badeværelset...selvom han ikke er meget for at blive frotteret!

Mvh
Linde

Fra : RC

Dato : 23-10-05 10:41

"Linde" <delinde@gmailfjern.com>
> [...]
> efter. Han bliver næsten altid så våd og forpjusket at han har sit eget
> håndklæde på badeværelset...selvom han ikke er meget for at blive

Soffi syntes absolut heller ikke, at det var fedt at blive frotteret

/ Anya.

Fra : Kate

Dato : 26-10-05 15:34

"RC" <2468@jubiimail.dk> wrote in

> Soffi syntes absolut heller ikke, at det var fedt at blive
> frotteret

Sjovt nok har jeg prøvet engang at Sofie blev drivende våd, godt nok
fordi hun blev overrasket af en regnvejr, hun brød sig nemlig bestemt
ikke om vand, men hun nød faktisk at blive tørret med et håndklæde

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 22-10-05 17:42

Anya skrev
<Det ender nok med, at vi er to, der skal bade om morgenen.....>

*GGG* det lyder bekendt, jeg har altid haft døren stående på klem når jeg
gik i bad, det sluttede 14 dage efter at Mille flyttede ind, det gør lidt
ondt at have 3 kg kat hængende på de bare lår. Så nu får hun lov at sidde og
skrige uden for døren til jeg har fået tøj på

--
Marianne Hellemose
Katte ville vælge www.katteinfo.dk

Mahatma Ghandi

Fra : RC

Dato : 23-10-05 10:39

"Marianne Hellemose" <catsFJERN@webnetmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> ondt at have 3 kg kat hængende på de bare lår. Så nu får hun lov at sidde
> og skrige uden for døren til jeg har fået tøj på

Tsk tsk....aldrig må Mille komme med i bad...blot fordi hun vil hænge i dine
lårbasser... *LOL*
Onde dig

/ Anya.