Uden knurhår
Fra : Ukendt

Dato : 21-10-05 20:25

Andy, min kat, har sædvanligvis en række flotte, hvide knurhår over øjnene.

Men nu er _samtlige_ knurhår over venstre øje pist-væk!

Aner ikke hvad han har lavet, men et eller andet har han da lavet, for at
lige præcis samtlige knurhår over venstre øje fælder samtidig, dét nægter
jeg at tro på

Ak, Andy, hvad har du dog lavet?

Tina

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 22-10-05 07:24

"Tina A." <wunjo ( a ) webspeed.dk> wrote in message
> [...]
> lige præcis samtlige knurhår over venstre øje fælder samtidig, dét nægter

Hej Tina.

Har du andre katte end Andy?
Det kunne jo tænkes at en af de andre har gumlet dem af ham - jeg synes
ihvertfald at jeg har læst et eller andet sted, at katte gør det på hinanden
en gang imellem.
Ellers ved jeg dæleme' ikke hvad det ellers kan være.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Ukendt

Dato : 22-10-05 08:06

"Aragorn Elessar" <aragornDK@gmailTIGERDYR.com> skrev i en meddelelse

> [...]
hinanden
> en gang imellem.
> Ellers ved jeg dæleme' ikke hvad det ellers kan være.

Nope, ikke andre katte, og marsvinene er heller ikke "synderne".

Han har nok bare haft snuden for langt fremme igen *G*

Tina

Fra : Leyna

Dato : 22-10-05 08:22

On Fri, 21 Oct 2005 21:24:43 +0200, "Tina A." <wunjo ( a )
webspeed.dk> wrote:

>Ak, Andy, hvad har du dog lavet?

Min første tanke var levende lys. Sådan har mine katte ind imellem
været en smule uheldige med deres knurhår... osse selvom jeg aldrig
har levende lys i et rum hvor jeg ikke befinder mig. De er jo hurtige,
de små.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Ukendt

Dato : 22-10-05 10:26

> [...]
> været en smule uheldige med deres knurhår... osse selvom jeg aldrig
> har levende lys i et rum hvor jeg ikke befinder mig. De er jo hurtige,

Jeg har aldrig nogensinde levende lys af nogen form. Med fire store bure
proppet med letantændeligt materiale, og levende dyr, samt Andy i huset, tør
jeg ganske enkelt ikke. Ikke engang hvis jeg sidder og stirrer på flammen al
den stund det er tændt...

Han har heller ikke været oppe ad komfuret el. andet varmt.

Men skæg ser han ud

Tina

Fra : Bjarne Nielsen (Mozi~

Dato : 22-10-05 10:44

Tina A. wrote:
> [...]
> lige præcis samtlige knurhår over venstre øje fælder samtidig, dét nægter

Vi har engang oplevet noget tilsvarende med Gandalf og Ling.
Det gav også et lidt skævt udseende.

Bjarne

Fra : Ukendt

Dato : 22-10-05 13:22

Den 21/10-2005 klokken 21:24, skrev
"Tina A." <wunjo ( a ) webspeed.dk>
i <43594092$0$8880$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>:

> Men nu er _samtlige_ knurhår over venstre øje pist-væk!

Ja, det er et mysterium, som jeg også savner svar på.

For ca. en uge siden opdagede jeg også, at min 15-årige Garfield havde
mistet _alle_ "øjenbrynene". Det var også i venstre side. I dag så jeg
så, at hun - (det er en hun, på trods af navnet) - også manglede dem
alle i højre side.

For godt et halvt år siden mistede hun pludselig alle knurhår ved munden -
i venstre side.
De er flot vokset ud igen.

Hun er enekat, og går ud og ind, som det passer hende.
Har ikke andre dyr i huset.
Og - jeg tror næppe, at hun har fundet sig en ven/veninde, som så har
gnavet dem af hende.

Med venlig hilsen,
Kjeld