Logitech MX 900 bluetooth mus
Fra : NikonPro.dk

Dato : 21-10-05 16:59

Kan man benytte Logitech MX 900 bluetooth mus til en computer som ellers
ikke indeholder nogen form for bluetooth hard/software ved blot at
installere den medfølgende software?

--

med venlig hilsen
Bjarne

Fra : Morten Lund

Dato : 21-10-05 19:15

NikonPro.dk wrote:
> Kan man benytte Logitech MX 900 bluetooth mus til en computer som ellers
> ikke indeholder nogen form for bluetooth hard/software ved blot at
> installere den medfølgende software?

jowda; den kommer med en basestation der har bluetooth senderen, og den
forbinder til din USB port.

Den fungerer i princippet osse som en Bluetooth-hub, som andre Bluetooth
enheder kan koble sig op på

..Morten

Fra : NikonPro.dk

Dato : 21-10-05 19:26

"Morten Lund" <none@your.business.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> forbinder til din USB port.
>
> Den fungerer i princippet osse som en Bluetooth-hub, som andre Bluetooth

Hej Morten

Tak for dit svar, så vil jeg prøve den?

Skal den have USB 1 eller 2? Jeg har begge muligheder, da jeg har sat USB 2
pci kort i vor ældre PC?

--

med venlig hilsen
Bjarne

Fra : Morten Lund

Dato : 23-10-05 13:42

NikonPro.dk wrote:
> [...]
>
> Tak for dit svar, så vil jeg prøve den?
>
> Skal den have USB 1 eller 2? Jeg har begge muligheder, da jeg har sat USB 2

Den båndbredde af signal den mus kan generere kræver på ingen måde USB2,
Min gamle kører fint på en USB 1 på en bærbar inde hos min bofælle.

Den eneste anke jeg har med den er at den kan være liige lidt for længe
om at komme ud af dvale, men ellers er det en topper mus (men jeg er nu
osse meget glad for min MX1000)

..Morten

Fra : NikonPro.dk

Dato : 23-10-05 21:46

> [...]
> at komme ud af dvale, men ellers er det en topper mus (men jeg er nu osse

Igen tak for svar og jeg vil prøve den

Ved du om den også via adapter kan bruges i PS2

--

med venlig hilsen
Bjarne

Fra : Morten Lund

Dato : 24-10-05 14:27

NikonPro.dk wrote:

> Igen tak for svar og jeg vil prøve den
>
> Ved du om den også via adapter kan bruges i PS2

der må jeg sige nej; da den skal fungere som BlueTooth Hub, er der
potentielt andre data end museposition der skal flyttes, og det er PS2
porten efter min bedste overbevisning slet ikke gearet til, der er
simpelthen ikke hul i pipelinen til det.

..Morten

Fra : NikonPro.dk

Dato : 24-10-05 16:21

> [...]

> porten efter min bedste overbevisning slet ikke gearet til, der er
> simpelthen ikke hul i pipelinen til det.

Igen tak Morten

Det er også hvad jeg har konstateret her i eftermiddag, hvor jeg har prøvet
den.

Den har i øvrigt en stor (for mig) ulempe. Softwaren til den kvæler andre
musesoftware, som er installeret, hvilket gør jeg kun kan bruge den og ikke
min Microsoft Trackball Optical, selv om der kun tilsluttes en af dem af
gangen.

Jeg har prøvet alt, af- og geninstalleret både trackball og MX 900 flere
gange i forskellig rækkefølge, men med samme resultat, så nu har jeg opgivet
MX 900, da jeg til mange af mine arbejder langt foretrækker min trackball,
så det var noget af et fejlkøb, jeg gjorde, nu hvor den er afinstalleret og
røget ned i skuffen (

Tak for din hjælp undervejs.

--

med venlig hilsen