STOFANET DET VÆRSTE LORT!
Fra : Erik Graversen

Dato : 21-10-05 11:20

Er koblet op til Stofanet i Næstved! Magen til eledigt fortagende skal man
lede længe efter! Hold jeg langt væk fra det!! De er bare så meget nede!
Og man får ikke andet en en sludder for en sladder, når man ringer til
supporten!

Hvilken udbyder kan anbefales til en 4 Mb. forbindelse? Til en pris omkring
de 400,-
pr. måned!

--
Mvh. Erik:)
www.skumkugler.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 21-10-05 11:33

Erik Graversen skrev:

> [...]
> lede længe efter! Hold jeg langt væk fra det!! De er bare så meget nede!
> Og man får ikke andet en en sludder for en sladder, når man ringer til

Sikke et velargumenteret indlæg.

> Hvilken udbyder kan anbefales til en 4 Mb. forbindelse?

Stofanet. Det kører hammerstabilt, og supporten er i orden.

--
Bertel

Fra : Erik Graversen

Dato : 21-10-05 11:43

> Sikke et velargumenteret indlæg.

> Stofanet. Det kører hammerstabilt, og supporten er i orden.

Men det gør den altså ikke her! Og der er intet der er iorden!
Og det er ca. lige så veldokumenteret som din påstand!

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 21-10-05 13:14

Erik Graversen skrev:

> Men det gør den altså ikke her! Og der er intet der er iorden!
> Og det er ca. lige så veldokumenteret som din påstand!

Præcis.

Min pointe er blot at vi ikke kan bruge en isoleret oplevelse til
ret meget, og når du ikke beskriver det mere præcist, kan vi
heller ikke udelukke at fejlen er din.

--
Bertel

Fra : Erik Graversen

Dato : 21-10-05 15:55

> Min pointe er blot at vi ikke kan bruge en isoleret oplevelse til
> ret meget, og når du ikke beskriver det mere præcist, kan vi
> heller ikke udelukke at fejlen er din.

Der er ikke tale om en isoleret oplevelse! Og fejlen er ikke min
når hele Haslev f.eks. er nede at gangen!! Lige præcis hvad du vil med den
udtalelse
Er jeg ikke klar over!
Ken f.eks. sige at jeg i denne omgang har fået en mail fra support, igår
at nu var problemet
løst! Det var det ikke! forbindelsen har været nede flere gange i løbet af
deagen!
Ringede og brokkede mig til telefonsupport igen! Modtog så sent som 13:50 en
mail om, at
var problemet løst! Og gu' er det ej! Nettet og tv-signal har lige været
nede igen!

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 24-10-05 11:42

"Erik Graversen" <erikgr@stofanet.dk> wrote in message

> Der er ikke tale om en isoleret oplevelse! Og fejlen er ikke min
> når hele Haslev f.eks. er nede at gangen!! Lige præcis hvad du vil med
> den udtalelse
> Er jeg ikke klar over!

Hvis du læste og forstod hvad Bertel skrev kunne du være du kunne gætte hvad
han ville med hans ret korrekte udtalelse... prøv at trække vejret inden du
råber op

Fra : Lasse Jarlskov

Dato : 21-10-05 11:41

On Fri, 21 Oct 2005 12:20:09 +0200, "Erik Graversen"
<erikgr@stofanet.dk> wrote:

>Hvilken udbyder kan anbefales til en 4 Mb. forbindelse? Til en pris omkring
>de 400,- pr. måned!

Det kan du ikke få, hvis der ikke er et særligt lokalt tilbud, der
hvor du bor.

Det nærmeste du kommer er nok Cybercitys tilbud:
3072/128 Kbit/s til 429 kr.

Alternativt TDCs forbrugsafregnede tilbud:
4096/256 Kbit/s til 499 kr.
(forbrugsafregnet fra 1/1-2006)

/Jarlskov

Fra : Erik Graversen

Dato : 21-10-05 11:44

> [...]
>
> Det nærmeste du kommer er nok Cybercitys tilbud:
> 3072/128 Kbit/s til 429 kr.
>
> Alternativt TDCs forbrugsafregnede tilbud:

Tak Lasse! Det vil jeg se nærmere på! Det er prisen vær
hvis man får noget der fungere! :)

Fra : TBC

Dato : 21-10-05 23:55

"Erik Graversen" <erikgr@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Tak Lasse! Det vil jeg se nærmere på! Det er prisen vær
> hvis man får noget der fungere! :)

Se, det kan du så aldrig nogensinde vide dig sikker på. De fleste har gode
oplevelser med StofaNet og CyberCity, såvel som med de fleste andre
udbydere. Nogle har dog dårlige oplevelser med StofaNet og CyberCity, såvel
som med de fleste andre udbydere. ...See the point?

Men gør som du vil, det er jo fint at du reagerer så enhver udbyder holdes
på tæerne, når og hvis de i nogle tilfælde leverer noget juks, så de aldrig
vil kunne finde undskyldninger for at sove i timen. Men det at fejlen meldes
udbedres og du så stadig har problemer vidner måske om noget mere lokalt.

TBC

Fra : HåSe

Dato : 22-10-05 09:48

Hej!!

> Tak Lasse! Det vil jeg se nærmere på! Det er prisen vær
> hvis man får noget der fungere! :)

Hvad vil du så gøre med TV-delen af det abonnement, der
kan du vel ikke få nogen anden udbyder eller?. Så du hænger
da stadig på stofa's dårlige tv-signaler!

/HåSe

Ps! Vi venter stadig på DBNet.dk eller WiMax i Næstved!
de skal være velkommen ..

Fra : Hans

Dato : 22-10-05 11:36

HåSe wrote:
> Hej!!

> Hvad vil du så gøre med TV-delen af det abonnement, der
> kan du vel ikke få nogen anden udbyder eller?. Så du hænger
> da stadig på stofa's dårlige tv-signaler!

Sludder. Billederne er da gode nok, man skal bare lære at overse streger og
mønstre, samt alle de andre forstyrrelser.

Vi har heldigvis kun Stofa til nytår, og kors hvor jeg glæder mig til at få
nogle ordentlige billeder på flimmeren.

Hans

Fra : HåSe

Dato : 25-10-05 20:57

Hej!!
> Sludder. Billederne er da gode nok, man skal bare lære at overse streger
> og mønstre, samt alle de andre forstyrrelser.

Ja den er jeg med på *g* -

> Vi har heldigvis kun Stofa til nytår, og kors hvor jeg glæder mig til at
> få nogle ordentlige billeder på flimmeren.

Hvordan kan man bare være så heldig, der er mange her i Næstved der også
gerne vil af med Stofa

> Hans

/HåSe

Fra : Hans

Dato : 25-10-05 21:31

HåSe wrote:
> Hej!!
>
> Ja den er jeg med på *g* -

Det er noget frustrerede at skulle holde øje med barometer og vejret, for at
afgøre om det er umagen værd at optage en film på recorderen, men det er
desværre de tilstande vi har haft i flere år.

> Hvordan kan man bare være så heldig, der er mange her i Næstved der
> også gerne vil af med Stofa

Det har også været en sej proses at finde en passende provider, noget som
har taget et par år.

Der er ikke andet end at brokke sig i boligforeningen og samle så mange som
muligt, og vedblivende ponke Stofa til at levere et brugbart signal.
Desværre er langt de fleste ikke engang klar over at det kan gøres bedre, og
lever med de mange forstyrrelser, men Stofa er godt nok tunge at danse med.
Nu kan de så passende danse helt ud af bageriet.

Hans

Fra : Rene Joergensen

Dato : 25-10-05 21:40

Hans <nospam@kvik.org.invalid> wrote:

> lever med de mange forstyrrelser, men Stofa er godt nok tunge at danse med.
> Nu kan de så passende danse helt ud af bageriet.

Hvis i f.eks får TDC Kabeltv har du vel ikke nogen forventning om at de
er mindre tunge at danse med? I så fald bliver du nok slemt skuffet.

--
-René

Fra : Hans

Dato : 25-10-05 21:50

Rene Joergensen wrote:

> Hvis i f.eks får TDC Kabeltv har du vel ikke nogen forventning om at
> de er mindre tunge at danse med? I så fald bliver du nok slemt
> skuffet.

Det er det godt nok ikke, men dem havde vi i vores tidligere boligforening,
og her var der ikke noget at udsætte på billedkvaliteten.

Hans

Fra : Rene Joergensen

Dato : 25-10-05 21:51

Hans <nospam@kvik.org.invalid> wrote:

> Det er det godt nok ikke, men dem havde vi i vores tidligere boligforening,
> og her var der ikke noget at udsætte på billedkvaliteten.

Nej, men hvis der nu er problemer, er det ikke nemt at få fikset (er
ihvertfald min erfaring).

--
-René