E-Mail
webnoob 5265
Opera
Fra : John

Dato : 20-10-05 22:18

Hej

Jeg har hentet Opera 8.5 og vil gerne bruge den indbyggede news-reader
funktion.

Jeg har indtastet de samme oplysninger som i OE og Thunderbird og har
abonnement hos CyberCity.

Problemet er bare at der ikke kommer en oversigt over grupper man kan
abonnere på.

Nogen idéer?

Mvh

John

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 20-10-05 22:31

John skrev:

>Nogen idéer?

Måske står indstillingerne for kontoen til en forkert port
åbn "Grupper ved ...."
Konto -Egenskaber - Servere
og tjek om nntp-server står til 119

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 20-10-05 22:44

Ivan V. Klattrup skrev:

>og tjek om nntp-server står til 119

Samt fjerne fluebenet ved siden af porten, hvis der ikke kræves godkendelse

Fra : John

Dato : 20-10-05 23:18

> Samt fjerne fluebenet ved siden af porten, hvis der ikke kræves
> godkendelse

Det var det der var problemet.

Du skal have mange tak for hjælpen.

Mvh

John

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 20-10-05 22:53

Den 20.10.2005 kl. 23:31:17 skrev Ivan V. Klattrup
<ivan.klattrup@gmail.com>:

> åbn "Grupper ved ...."

Højreklik på den, vælg Nyhedsgrupper og så det jeg ellers skrev.

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk