USB & Netvæk
Fra : BT

Dato : 20-10-05 15:32

Håber jeg ikke er helt ved siden af..
Men det eg mangler er, et ala USB server som skal kobles på netværket.
Ide'en er at jeg godt kunne tænke mig at dele min printer, scanner og hvad
man nu kan sætte til USB stikket..

Fra : BT

Dato : 20-10-05 15:40

"BT" <brian.toft.remove.this@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men det eg mangler er, et ala USB server som skal kobles på netværket.
> Ide'en er at jeg godt kunne tænke mig at dele min printer, scanner og hvad

UPS.. Kom til at sende inden jeg var færdig med at skrive

Men som skrevet før..
Kan man få noget så man kan dele det man sætter til usb-porten, så som
printer, scanner, kamera, så det kan deles over netværket..

Lige nu, skal jeg starte en computer for at benytte min printer
En anden for at scanne ind
En trejde for digitalkameraet..

Kunne godt tænke mig at lave et central sted i huset, hvor det hele stod, og
man var fri for at have en computer kørende som server..

MVH
Brian