Pci_usb2 HJÆLP
Fra : ozie

Dato : 20-10-05 10:03

Hej...

Usb portene i mit msi bundkort er fesen af og derfor køre det nu på et pci /
usb med 6 porte, men men overførslen ligger sku lavt syntes jeg, ca 14 / 17
stykker er heller ikke stabilt stopper af og til 5 sek og køre vidre, hvis
jeg så sætter den over i Wivens putter køre den sku noget hurtigere starter
24 / sykker, på en mindre putter HMMMMMM.

Kommer nok ikke op og køre de 30 / 40 stykker, men ville godt lidt højre op.

Skal der simpelthend et kort i der kun styre min usb HD ??????????????

Hvad med kabler, har hørt der er nogle der køre hurtigere overførsel ved at
bruge et usb kabel med en magnet på dem fra scannere eller digikamere, har
det noget på sig ?????

På forhånd tak.

--
MVH
Ozie

---
avast! Antivirus: Outbound message clean.
Virus Database (VPS): 0542-4, 20-10-2005
Tested on: 20-10-2005 11:02:53