Minimumskonfiguration
Fra : Ukendt

Dato : 19-10-05 19:54

Hvad vil i anbefale som minimumskonfiguration til følgnede krav og hvad vil
i mene et fornuftigt prisleje for samme er.

- Internetbrug
- Kontorbrug
- Udvikling af websteder
- Udvikling af applikationer
- Afspilning af musik
- Anvendelse af økonomisystem
- Afvikling af flere evt. tunge programmer samtidigt

Dette er et indledende spørgsmål - senere vil jeg komme med yderligere krav
eller ønsker.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 19-10-05 22:01

Michael Sørensen wrote:
> [...]
> - Afspilning af musik
> - Anvendelse af økonomisystem
> - Afvikling af flere evt. tunge programmer samtidigt

Min. 2GHz, 512MB RAM og 40GB harddisk...

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : Max

Dato : 19-10-05 22:22

Hej Michael

> [...]
> - Afspilning af musik
> - Anvendelse af økonomisystem
> - Afvikling af flere evt. tunge programmer samtidigt

Alle de ovenstående opgaver klare jeg fint på en 650 MHz PIII med 512 Mb
ram.

Mvh Max