Udbydere af trådløs internetadgang.
Fra : BJ

Dato : 19-10-05 15:03

Skal vi nu have endnu en udbyder af landsdækkende internetadgang..?

Det må snart gå hen og blive svært at finde et forretningsgrundlag, da vi
stadig er et pænt stykke under 6 millioner mennesker i Danmark..:)

http://www.borsen.dk/650.79396

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Søren Blom

Dato : 19-10-05 16:44

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> skrev
> [...]
>
> Det må snart gå hen og blive svært at finde et forretningsgrundlag, da vi
> stadig er et pænt stykke under 6 millioner mennesker i Danmark..:)

Har du overhoved læst artiklen?
Det som står, er at DSB har valgt T-system til at levere trådløs Internet
adgang for deres togpassegere, ikke noget man at der kommer endnu en
udbydere som du hjemmefra (med mindre du bor klods op af skinnenettet, kan
koble dig på.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : BJ

Dato : 19-10-05 16:55

KLIP

> Har du overhoved læst artiklen?

Ja.

> [...]
> adgang for deres togpassegere, ikke noget man at der kommer endnu en
> udbydere som du hjemmefra (med mindre du bor klods op af skinnenettet, kan

Tror du selv på, det vil stoppe her...?

Á gør ikke.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 19-10-05 20:37

On 2005-10-19, BJ <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> wrote:

> Tror du selv på, det vil stoppe her...?
>
> Á gør ikke.

T-Systems har været til stede i Danmark længe uden at de er begyndt at
sælge almindelig hjemmebruger-access.
Faktisk er det mig bekendt en helt anden DT-afdeling, der normalt klarer
det (T-Online)

--
Andreas

Fra : BJ

Dato : 19-10-05 21:36

"Andreas Plesner Jacobsen" <apj@daarligstil.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> T-Systems har været til stede i Danmark længe uden at de er begyndt at
> sælge almindelig hjemmebruger-access.
> Faktisk er det mig bekendt en helt anden DT-afdeling, der normalt klarer
> det (T-Online)

Det skulle så resultere i, et komplet nyt dækningssystem ikke udbredes til
andet end togpassagerer.

Á tror det ikke.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 19-10-05 21:39

On 2005-10-19, BJ <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> wrote:

> Det skulle så resultere i, et komplet nyt dækningssystem ikke udbredes til
> andet end togpassagerer.

Hvor langt er det lige wifi rækker?

--
Andreas

Fra : BJ

Dato : 19-10-05 21:46

"Andreas Plesner Jacobsen" <apj@daarligstil.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Hvor langt er det lige wifi rækker?

Så langt som din fantasi og manglende tæft for forretning..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Sune

Dato : 20-10-05 23:31

> Så langt som din fantasi og manglende tæft for forretning..
Hvorfor er det at du ikke kan føre en debat på et sagligt niveau? Indse dog
at du ikke er supermand og at du godt kan tage fejl, ligesom alle os andre.
Og nej, jeg gider ikke at lege mudderkast med dig.
Sune

Fra : BJ

Dato : 21-10-05 00:39

"Sune" <dsl102647@vip.cybercity.NOSPAMdk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Hvorfor er det at du ikke kan føre en debat på et sagligt niveau?

Hvad forstår du ved en smiley..?

> Indse dog at du ikke er supermand og at du godt kan tage fejl, ligesom
> alle os andre.

Jeg tror nu ikke jeg tager fejl, men det kan vi tage senere.

> Og nej, jeg gider ikke at lege mudderkast med dig.

Hvorfor i alverden skulle jeg også begynde det med dig.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Niels Dybdahl

Dato : 20-10-05 09:48

> Det skulle så resultere i, et komplet nyt dækningssystem ikke udbredes til
> andet end togpassagerer.

Jeg formoder at senderne kommer til at sidde inden i togene, så jeg tror
ikke at der er speciel god dækning uden for.

Niels Dybdahl

Fra : Anon

Dato : 19-10-05 20:56

BJ wrote:
> Tror du selv på, det vil stoppe her...?
> Á gør ikke.

Jeg forstår ikke problemet. Er det ikke en fordel med så meget
konkurrence på markedet som muligt? Det plejer da at resultere i lavest
mulige priser...

Anon

Fra : BJ

Dato : 19-10-05 21:34

"Anon" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jeg forstår ikke problemet. Er det ikke en fordel med så meget
> konkurrence på markedet som muligt? Det plejer da at resultere i lavest
> mulige priser...

Jow, jeg er for så vidt også bedøvende lige glad med dem som går konkurs,
når blot det ikke er mine skatte- eller el-afregningsoverpriser som kommer
til at betale gildet.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Michael Weber

Dato : 20-10-05 21:51

> Jeg forstår ikke problemet. Er det ikke en fordel med så meget
> konkurrence på markedet som muligt? Det plejer da at resultere i lavest
> mulige priser...

for slet ikke at tale om det smarte i at have sin opkobling med rundt.

F.eks.
http://www.dr.dk/Videnskab/Harddisken/Programmer/2004/11/1108094348.htm

Med venlig hilsen
Michael Weber