ÆVV Snegle som fangst.
Fra : Allan

Dato : 18-10-05 21:20

Ja Nu er der vist ingen grundt til at se efter hvem der bestemmer her i
hihakiet
Den lille nye, Rocke, Der tager 200g, på om ugen, Ja han har en fiks ide om
at snegle er sjove at lege med.

Så jeg får ofte, Snegle i sengen som gaver, Om morgenen
I ved dem der med hus på. Ganske almindelige snegle.

Nu , Ja lige nu er Kosmos , Min anden kat, Lige kommet med en snegl. Og
Kosmos er den gamle

Ind af kattelemmen og pive stolt. Flot Kosmos, Fin snegl du har fundet
derude og vil give mig. æv.

Det burdet jo værrer Kosmos der lærte hvad man må her i huset :)

Ok, er man kat så er de er nu ret så sjove at slå til, hen af et
kakkelgulv. Eller gulvtæppe, Men behøver den nye kat at lærer den gamle
sådane ting?

Ja det er ikke altid en god ting med en indhegnet have med snegle i, og to
tyraner

Og nu er der sikkert 2 der henter snegle til mig. Og bringer dem om
morgenen ÆV.

Om Kosmos henter dem hjem til mig i sengen ved jeg ikke, men jeg frygter
fremtiden

Snegle i sengen er ikke en god ting:(

Og sådan en vildfaren snegl på et stuegulv, Ja for ikke at gøre det for
ulækkert, Den laver et slimspor på 0,5 *0,5 kvadratmeter iløbet af en
nat.

Nå men søde er de
Ja de der katte jeg har valgt at leve sammen med.

Nå det var lidt brok fra mig.
I har sikkert været udsat for værrer ting, men jeg ville lige dele, Ja min
nye kat har lært den gamle et nyt trix

Mvh Allan

Fra : Ukendt

Dato : 18-10-05 22:33

"Allan" <Allan_roskilde@hotmail.FJERNcom> skrev i en meddelelse

> [...]
> I ved dem der med hus på. Ganske almindelige snegle.
>
> Nu , Ja lige nu er Kosmos , Min anden kat, Lige kommet med en snegl. Og

Dyyygtige misser

Tina

Fra : Allan

Dato : 19-10-05 21:30

"Tina A." <wunjo ( a ) webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Dyyygtige misser
>
> Tina

Tro mig, han fik ros
Alt andet duer ikke, Eller preller af på miverne.

Mvh Allan

Fra : Eva Johanne Pedersen

Dato : 18-10-05 23:00

Jeg synes nu, du er heldig med, at det ikke er dræbersnegle, dine
flittige jægere bringer til huse .

Og tak for at jeg pludselig ser endnu en fordel ved at have indekatte .

Med venlig hilsen
Eva Johanne Pedersen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Allan

Dato : 19-10-05 21:35

"Eva Johanne Pedersen" <evajohanneKATTE@BAKKEhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:4355705607849@nerdgirl.dk...
> Jeg synes nu, du er heldig med, at det ikke er dræbersnegle, dine
> flittige jægere bringer til huse .
>
> Og tak for at jeg pludselig ser endnu en fordel ved at have indekatte .

Selv tak

Men mon ikke det snart er slut med snegle sesongen. Jeg håber det.
Og jeg tror´håber´ de har glemt den der skøre ide her til foråret

Men jeg er nu stadigvæk glad for min indhegningen, Og det er miverne vist
også

Mvh Allan

Fra : Gainsbourg

Dato : 18-10-05 23:51

Personligt holder jeg utroligt meget af vinbjergsnegle i smør med persille
og hvidløg. Hvorfor ikke se lyst på det, og træne missebæsterne til at
aflevere et passende antal vinbjergsnegle et par gange om ugen? Måske kan du
endda få dem til at smutte ned til den nærmeste vinhandel og hente en god
flaske bourgogne til?

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Allan

Dato : 19-10-05 06:49

"Gainsbourg" <isl41688@THORSTENimage.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> du endda få dem til at smutte ned til den nærmeste vinhandel og hente en

Hej Gainsbourg
Det bliver lidt svært med flasken, For sneglene bliver hentet i min
indhegnede have.
Men skøre er de mine mivere.
mvh Allan