\"Ny\" her! :-)
Fra : Louise Hansen

Dato : 18-10-05 17:34

Hej Alle.

Jeg er "gammel" ny herinde...var med for nogle år siden, men måtte
"droppe ud" dengang af personlige årsager, og har så ikke rigtigt fået
mig taget sammen til at melde mig ind igen siden. Men nu fandt jeg
endelig vej herind i NG'en igen, og selv om nogle måske kan huske mig
fra tidligere eller kender mig fra andre fora, vil jeg lige kort
introducere mig selv.

Mit navn er Louise, jeg er årgang '82 og har sammen med min sudanesiske
forlovede, Wagdi (i daglig tale Alex) et lille hyggeligt stueopdræt af
Hellig Birma, som p.t. består af 7 katte; vores 3 dejlige avlspiger
Niqui, Aya og Penny samt kastraterne Oscar, Rokki, Louise og Attila. Aya
og Attila er fra vores allerførste kuld, og Attila leder stadig efter et
nyt, kærligt hjem, men Aya bliver som sagt hos os i avl! Vi har
endnu ingen hankat, men håber da på også at kunne føje en sådan til
familien ud i fremtiden, når vi har samlet lidt mere viden og erfaring
indenfor opdræt...en fertil hankat kræver jo trods alt lidt ekstra på
mange måder!
Til daglig arbejder jeg som kundeservicekonsulent hos Sonofon i Aalborg,
mens Alex læser til ingeniør på Aalborg Universitet, og i fritiden
dyrker vi ud over kattene mange fælles interesser såsom madlavning,
lange gå-, cykel- eller rideture i naturen, at male og tegne o.m.a.

Jeg glæder mig meget til at være med igen her på NG'en igen!

Med venlig hilsen
Louise Hansen
DK Al Kadiz' Hellig Birmaer
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Gainsbourg

Dato : 18-10-05 19:57

Velkommen til(bage)!

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Denise

Dato : 18-10-05 21:08

Louise Hansen wrote:
> [...]
> tegne o.m.a.
>
> Jeg glæder mig meget til at være med igen her på NG'en igen!

Hej Louise
Kender dig fra andre steder, men kan ikke rigtig huske dig herfra.
Men velkommen her også )

--
Hilsen Denise