E-Mail
webnoob 5265
.png fil ?
Fra : svend andersen

Dato : 18-10-05 08:45

Jeg skal udsende et salgsbrev om julefrokoster, levering af ænder o.s.v.
(som mail)

Jeg har en "andetegning" i .png fil, hvordan får jeg den med i Outlook uden
at den lægger sig som "tilhørende fil" ?

I har sikkert fået spørgsmålet før men jeg har ikke fulgt med her så længe

Svend Andersen

http://buffetmad.dk

Fra : DonE_8700

Dato : 18-10-05 13:01

svend andersen skrev:
> [...]
> at den lægger sig som "tilhørende fil" ?
>
> I har sikkert fået spørgsmålet før men jeg har ikke fulgt med her så længe

Som Brevparpir....måske?
--
DonE

---
avast! Antivirus: Outbound message clean.
Virus Database (VPS): 0542-0, 17-10-2005
Tested on: 18-10-2005 14:00:36

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 18-10-05 13:12

DonE_8700 skrev:

>avast! Antivirus: Outbound message clean.

Det plejer meddelelser som er ren tekst da også at være

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 18-10-05 17:49

Ivan V. Klattrup skrev:

> Det plejer meddelelser som er ren tekst da også at være

Utrolig at så mange fatter så lidt, men ligefrem
at skilte med sin uvidenhed i sin signatur, men
når man nu *ikke kan læse fremmedsprog* :)

--
Lars Fragstrup

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 18-10-05 18:10

Lars Fragstrup skrev:

>men når man nu *ikke kan læse fremmedsprog* :)

Faktisk blev jeg overrasket, for jeg anede ikke at Avast kunne finde på at
lave sådan en besked under folks "signaturer", troede kun det var AVG der
kunne finde på det mht. antivira at forstå altså.

Fra : DonE_8700

Dato : 18-10-05 20:08

Lars Fragstrup skrev:

> Utrolig at så mange fatter så lidt, men ligefrem
> at skilte med sin uvidenhed i sin signatur, men
> når man nu *ikke kan læse fremmedsprog* :)

Du er også så *klog*