ComX og Amager?
Fra : sls\(2770\)

Dato : 17-10-05 21:21

Er der nogen der ved hvad der sker for ComX på Amager?
Falder af nettet en gang i mellem, og når jeg ringer til ComX, siger de der
har været problemer på Amager, men de er løst nu. Så ryger jeg af igen og
ringer, og så siger de at der har været problemer igen, men Nu er de løst.
Men alligevel falder forbindelsen ud en gang imellem.

Forbindelsen kørte fint før det større nedbrud for 1 måned siden, eller
hvonår det nu var....
Ved i hvad der sker herude?

Mvh Sid

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 17-10-05 22:05

sls(2770) skrev:

> [...]
> Men alligevel falder forbindelsen ud en gang imellem.
>
> Forbindelsen kørte fint før det større nedbrud for 1 måned siden, eller

Kan jo stadigt være der er problemer med din NT boks, her hvor jeg bor
var første "sending" Nt bokse en del fejlbehæftet. men ellers ved
jeg jo ikke noget.

Fra : sls\(2770\)

Dato : 17-10-05 23:37

"Bjarke Hansen" <bjarke_h@hotmail.com> skrev i en meddelelse
Kan jo stadigt være der er problemer med din NT boks, her hvor jeg bor
var første "sending" Nt bokse en del fejlbehæftet. men ellers ved
jeg jo ikke noget.

Vi har ikke en NT boks, men kun netstik i lejligheden. Og når jeg snakker
med ComX siger de det er det meste af Amager der har problemer.

Mvh Sid

Fra : Svend

Dato : 23-10-05 21:22

sls(2770) wrote:
> [...]
>
> Vi har ikke en NT boks, men kun netstik i lejligheden. Og når jeg snakker
> med ComX siger de det er det meste af Amager der har problemer.

Hej

Prøv at ringe og hør drift status på 70 222 229, de er sgu fantastisk.

Jeg har sendt mails i flere uger.

--
Svend

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-10-05 21:43

Okay det er da ellers ikke så tit der siges noget på den linie?!
Nårr men hvad oplever du af problemer, synes nemlig tidligere du har
sagt der ikke var noget?

Fra : Svend

Dato : 24-10-05 06:03

Bjarke Hansen wrote:
> Okay det er da ellers ikke så tit der siges noget på den linie?!
> Nårr men hvad oplever du af problemer, synes nemlig tidligere du har
> sagt der ikke var noget?

Igår aftes var det pakketab, jeg pingede første hop og der mistede jeg
pakker. For mig virker det som om deres båndbredde begrænser har problemmer.

--
Svend