Kan ikke forbinde til TDC's newsserver fra~
Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 17-10-05 17:26

Hej

Jeg har et Duet ab hos TDC, herunder adgang til GPRS fra mobiltelefon
(SE T610). Det virker fint med e-mail, men jeg kan ikke forbinde til
TDC's newsserver.

Der kommer følgende fejlmeddelse:

502 dtext02.news.tele.dk: assess denied to your node

Jeg kan selvsagt ikke stille mit spørgsmål i en af TDC's interne
nyhedsgrupper, så jeg håber der er een her der kan sende mig på rette
vej - gerne også een fra TDC, hvis der skulle være sådan een der læser
med her i gruppen. Jeg kan ikke få hjælp ved at ringe eller maile til
TDC's kundeservice.

Ved at kigget lidt rundt, om hvad der står om fejlmeddelsen, med Google,
er det mest sandsynlige, at det har noget at gøre med at jeg har
"opbrugt min båndbredde" - hvad det så end betyder.

Der er ingen problemer med at forbinde til news.sunsite.dk, som jeg
poster til her fra GPRS nettet. Så det må være en fejl et eller andet
sted hos TDC.

Any ideas?

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 17-10-05 17:31

> 502 dtext02.news.tele.dk: assess denied to your node

Der skulle selvfølgelig stå:

502 dtext02.news.tele.dk: access denied to your node

Fra : Anon

Dato : 17-10-05 19:35

Axel Hammerschmidt wrote:
> med her i gruppen. Jeg kan ikke få hjælp ved at ringe eller maile til
> TDC's kundeservice.
Hvorfor ikke?

Anon

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 17-10-05 19:52

Anon <invalid@invalid.invalid> wrote:

> Hvorfor ikke?

Jeg tror det er fordi det er et Duet ab, og ikke et TDC Mobil ab.

Hmm! Måske er det et mere relevant spørgsmål her i gruppen, så jeg
gen-poster mit spørgsmål i trådløs-gruppen.

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 18-10-05 08:40

> Jeg tror det er fordi det er et Duet ab, og ikke et TDC Mobil ab.
>
> Hmm! Måske er det et mere relevant spørgsmål her i gruppen,...

Sidste nyt: nu bliver jeg kostet rundt skiftevis mellem TDC Mobil, TDC
Duet og TDC Internet. Ingen af dem vil ta' sig af problemet.

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 18-10-05 17:57

Axel Hammerschmidt skrev:

> Sidste nyt: nu bliver jeg kostet rundt skiftevis mellem TDC Mobil, TDC
> Duet og TDC Internet. Ingen af dem vil ta' sig af problemet.

Men minut prisen er *koster GRATIS*

--
Lars Fragstrup

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 18-10-05 18:30

Lars Fragstrup <not@dk.invalid> wrote:

> Men minut prisen er *koster GRATIS*

Min minutpris er sgu'tte "koster gratis"!

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 18-10-05 18:46

Lars Fragstrup <not@dk.invalid> wrote:

> Men minut prisen er *koster GRATIS*

Jeg skylder at oplyse hvad resultatet blev. TDC Mobil har skrevet
følgende i en e-mail til mig:

: Efter lidt research hos TDC Internet, er jeg blevet oplyst at pt. er
: det desværre sådan, at der ikke er adgang til TDC News serveren, når
: man er koblet op via GPRS med sin mobil. De har lovet at undersøge
: muligheden for at åbne op for det, og vender tilbage til vores
: afdeling med svar.

Fra : Thomas Corell

Dato : 19-10-05 09:03

Axel Hammerschmidt wrote:

[adgang via GPRS (TDC) til news.tele.dk]

> [...]
>: man er koblet op via GPRS med sin mobil. De har lovet at undersøge
>: muligheden for at åbne op for det, og vender tilbage til vores

Og det virker stadig ikke ? Der står jo ikke at du vil blive kontaktet
når der bliver givet adgang.

--
Don't waste space