Forkælet kat eller veltrænet slave
Fra : Pia

Dato : 17-10-05 07:43

Efterårsferie - umm så skal man sove længe
Tja, katten starter alligevel kl 7, med at kysse/stange én (kom mor du skal
op) Den acceptere nu at blive smidt ned af sengen et par gange, men nu
starter spinderiet også (uha så må jeg hellere komme og inden far vågner)
Hælder mad op i skålen (whiskas, ja ja det tørre gider han jo ikke røre)
ligeså snart han har spist det, kradser han døren ind til soveværelselse,
for katten skal da ind og sove videre !!!!

Tihi hvad man dog ikke gør for dem

Fra : Hrönn Samsonardóttir~

Dato : 17-10-05 10:45

> [...]
> ligeså snart han har spist det, kradser han døren ind til soveværelselse,
> for katten skal da ind og sove videre !!!!

Tjah ...her har de åbenbart opgivet at vække mor, men har istedet hentet
en fugl ude i haven så de ku' få noget at spise ..... og den må have
været stor, for der er fjer i hele stueétagen

Med venlig hilsen
Hrönn Samsonardóttir Meyer
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Louise Hansen

Dato : 18-10-05 17:37

> [...]

> en fugl ude i haven så de ku\' få noget at spise ..... og den må have
> været stor, for der er fjer i hele stueétagen

Hi hi...herhjemme kradser misserne på døren ind til soveværelset, indtil
man lukker dem ind...herefter bliver man "stormet", så man i løbet af
nul komma fem har 7 bimser fordelt rundt om på kroppen og ligger
fastlåst uden at kunne røre sig en milimeter med munden fuld af
kattehår, og 7 velfungerende spindemaskiner er ved at blæse ens
trommehinder ud...

Med venlig hilsen
Louise Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar