madeira
Fra : Jørgen Knudsen

Dato : 16-10-05 07:08

Skulle der være nogen her, der har nogle tips og anbefalinger til en uge på
Madeira i november måned?
Venlig hilsen Jørgen Knudsen

Fra : PL

Dato : 18-10-05 10:39

"Jørgen Knudsen" <e-jbjergholt@mail.dk> wrote in message
> Skulle der være nogen her, der har nogle tips og anbefalinger til en uge
> på Madeira i november måned?
> Venlig hilsen Jørgen Knudsen
Hej Jørgen!
Et dejligt tidspunkt I har valgt at tage derned!
Hvis I er til vandring er der masser af spændende ruter over hele øen.
Vandringer langs Levadaerne er nemme - også for folk der ikke har
vandreerfaring. Jeg vil anbefale jer at låne købe:
http://www.sunflowerbooks.co.uk/madeira.htm

Sunflowers vandreguider/biltursguider er virkelig gode med detaljerede
anvisninger samt kort. Jeg har brugt disse på flere ture i Europa. De kan
som regel lånes på velassorterede biblioteker og købes hos Nordisk
Korthandel.

På Madeira er de gode til at tilberede kød og i særdeleshed fisk, men det
kniber med at lave tilbehøret. Sørg for at smage Espada (sort fisk) samt
den
lokale ret Espetada.

God Rejse

PL

Min indbakke er beskyttet af TryUs SPAMfighter
2 spam mails er blokeret indtil videre.
Hent gratis www.tryus.dk/spamfighter.asp i dag!

Fra : J.A.F. Pedersen

Dato : 18-10-05 16:53

"Jørgen Knudsen" <e-jbjergholt@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Skulle der være nogen her, der har nogle tips og anbefalinger til en
> uge på Madeira i november måned?

Hvis nødløsningen kunne være at rejse fra London (Gatwick) til Funchal, er
der gode tilbud på rejsen alene (de påstår en retur (1 uge) koster cirka
129£), hvis man klikker og søger på bjælken Charter Flight Search på dette
link:

http://www.justtheflight.co.uk/

JAF

Fra : Bj|rn Christian T|rr~

Dato : 18-10-05 22:05

"Jørgen Knudsen" <e-jbjergholt@mail.dk> wrote:
: Skulle der være nogen her, der har nogle tips og anbefalinger til en uge på
: Madeira i november måned?

Hm. Jo. En hel del. Men det kommer jo an på hvor god fysisk form dere
er i? Man vet liksom aldri med dansker. #8D)

Du kan kanskje kikke på bildene mine fra to enukesturer til
Madeira, og så spørre litt mer konkret, om du ser noe som kan
friste litt. Du finner bildene her:

http://www.pvv.org/~bct/madeira/

Bjørn
http://www.iposeogsekk.com/