Carsten Riis formulated the question :
>> (nej, jeg har ikke spurgt Telia - de svarer jo alligevel ikke på email og
>> jeg gider ikke sidde 1½ time og vente i telefonkø)
> Henvend dig i nærmeste Teliabutik og bed dem om at løse problemet eller bed
> dem om at få nogen fra "hovedkontoret" til at fixe det for dig, såfremt det
> altså er et netværksproblem.
Den nærmeste Teliabutik tvivler jeg på kan finde ud af det, de er ikke
særlig kvikke dernede (er min erfaring). Mit bedste gæt er at de vil
sende telefonen til reperation...
> Hav mindst 3 eksempler klar med følgende data:
> Dato,
> Tid,
> sted (læg mærke til celleinformation, såfremt funktionen er i din telefon),
> hvilket nummer du ringer til og evt. hvis du kender selskabet som modtager
> har.
> Hvorlænge problemet har været for dig, samt første gang du lagde mærke til
> det.
Pyh, det var da også lige en del, det kan jeg da ikke huske - men ved
at det ikke er noget "lokalt" problem eftersom det er sket på mange
forskellige master.
Men jeg flytter til Telmore på tirsdag så jeg kan næppe nå at få 3
eksempler inden da.
--
Henrik Stidsen -
http://henrikstidsen.dk/