Vedligeholde telefonbog for 90 mobiler
Fra : JSH [9800]

Dato : 14-10-05 07:15

Hej.
Min arbejdsplads har netop indkøbt 90 stk. Nokia mobiltelefoner. Der er
indkøbt flest Nokia 6020, nogle 6021 og nogle 6230.

Desuden er vi i besiddelse af en Nokia DKU-5 med "bordstander". Jeg har
desuden installeret Nokia PC Suite.

Da jeg er valgt til at vedligeholde telefonbogen for disse mobiltelefoner
vil jeg gerne vide følgende:

Hvordan kan jeg kopiere telefonbogen fra den ene telefon til den anden?
Hvordan kan jeg efterfølgende vedligeholde/ajourføre telefonbogen, således
at de kontakter brugerne selv har opdateret ikke bliver slettet?

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 14-10-05 07:48

"JSH [9800]" <jstenbakFJERN_DETTE@e-box.dk> wrote:

> [...]
>Hvordan kan jeg efterfølgende vedligeholde/ajourføre telefonbogen, således
>at de kontakter brugerne selv har opdateret ikke bliver slettet?

Jeg er ikke sikker på Nokia PC Suite er velegnet i denne sammenhæng. Du
skal nok over i tredieparts software som Oxygen Phone Manager

http://www.opm-2.com/

<mlr>

Fra : JSH [9800]

Dato : 14-10-05 08:45

> Jeg er ikke sikker på Nokia PC Suite er velegnet i denne sammenhæng. Du
> skal nok over i tredieparts software som Oxygen Phone Manager
>
> http://www.opm-2.com/

Hvilken version skal jeg så vælge fra Oxygen Phone?

Det skal KUN bruges til at opdatere og ajourføre telefonbogen.
Gerne sådan at brugerne kan gå til en pc, hvor programmet og kablet er
tilsluttet, og så selv foretage opdateringen/ajourføringen uden for megen
teknisk snilde

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 14-10-05 09:32

> [...]

>Gerne sådan at brugerne kan gå til en pc, hvor programmet og kablet er
>tilsluttet, og så selv foretage opdateringen/ajourføringen uden for megen

Det er muligt at Oxygen er alt for tungt og omfattende til jeres brug.
Men du kan jo vurdere trialversionen af Oxygen Phone Manger II.

<mlr>