Alternativ til Pixma 4200
Fra : Klaus H

Dato : 13-10-05 17:43

Hej med jer.

Jeg har lige anskaffet mig en Pixma 4200.

Jeg havde ikke sat mig godt nok ind i sagerne, så det var en overraskelse at
papiret skal fødes stående.

Da det kniber med at få plads til det søger jeg et alternativ med papir
bakke liggende vandret - skal også kunne printe på CD/DVD.

Nogen forslag?

Mvh

Klaus H

Fra : Skovtrolden

Dato : 13-10-05 18:15

Hej
prøv om du kan finde en pixma 4000(4200 ny model)
den kan det du søger og der findes billige blækpatroner
fra 15/16kr og ikke som 4200 findes kun orginalt
100kr pr stk
men, det bliver nok ikke nemt
da det er en super printer og er næsten udsolgt alle steder

Fra : Flemming Joensson

Dato : 13-10-05 19:25

"Klaus H" <nyheder@6705e.dk> wrote in

> Jeg har lige anskaffet mig en Pixma 4200.
>
> Jeg havde ikke sat mig godt nok ind i sagerne, så det var en
> overraskelse at papiret skal fødes stående.

Hmm - er du sikker på det?

4200 er afløseren til 4000 og så vidt jeg har kunnet læse mig til har begge
2 papirbakker (den ene er så den stående). Der bør være en lille papirbakke
du skal trække ud i bunden.

/Flemming

Fra : Klaus H

Dato : 13-10-05 19:33

"Flemming Joensson" <flemming@joensson.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> begge
> 2 papirbakker (den ene er så den stående). Der bør være en lille

Tak, det fremgår nemlig ikke af de papirer der er med.

Så prøver jeg at pakke den helt ud.

Mvh

Klaus H

Fra : Max

Dato : 13-10-05 19:45

Hej Klaus

> Tak, det fremgår nemlig ikke af de papirer der er med.

Den har to bakker, den ekstra bakke i bunden er bare
guld værd, så er den manuelle bakke altid tom og klar
til de alternative ting. Og så duplex print og print på
CD gør den printer guld værd vil jeg tro, jeg har dog
kun selv 4000 modellen som jeg er meget glad for.

Mvh Max

Fra : Kurt Pedersen

Dato : 13-10-05 19:46

Hej Klaus
Tager du bekymringerne på forskud? Så for du nok at se til
mvh
Kurt

Fra : Rado

Dato : 14-10-05 15:34

On Thu, 13 Oct 2005 18:43:12 +0200, "Klaus H" <nyheder@6705e.dk>
wrote:

> [...]
>
>Da det kniber med at få plads til det søger jeg et alternativ med papir
>bakke liggende vandret - skal også kunne printe på CD/DVD.

Ja, kig i bunden af printeren, og læs manualen (den elektroniske), det
medfølgende hæfte er blot en Quick Start Guide (som der står på
forsiden) og nævner overhovedet ikke arkføderen i bunden da den ikke
bruges ved opsætning og installation. Men den er altså nævnt i den
rigtige manual.

--
Rado

....never mind reality. Reality is only a brief moment
in time that you keep repeating. - Abraham