Kan man sætte to USB hostcontrollere samme~
Fra : Fidolinux.dk

Dato : 12-10-05 13:58

Hejsa
Jeg har fundet denne disk:
http://metro.dk/data/pdfkat/00215_KIDMIDKPHHATHSYG/nonfood_3940_pdf22.pdf

Men hvis jeg kigger på www.wdc.com kan jeg se der er en hostcontroller i.
Jeg vil gerne tilslutte disk min pc´er, men er i tvivl om dette kan lade sig
gøre, da pcen ogs er host ?

Hvad siger i ?

Evt links til at andre der også har billige diske i externe kabinetter er
velkomne

Fra : Lasse Jensen

Dato : 12-10-05 14:26

Fidolinux.dk wrote:

> [...]
> Jeg vil gerne tilslutte disk min pc´er, men er i tvivl om dette kan lade

Du kan AFAIK ikke gøre det, så disken dukker op som en USB storage ting på
din computer, men måske understøtter dimsen at du bruger USB - USB
netværkskabler, istedet for ethernetporten. I såfald kan du ikke tilgå hele
disken, men du vil få adgang til de shares du laver på den, med USB 2
hastighed (480 mbit vs. 100 mbit).

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Åge

Dato : 12-10-05 16:03

"Fidolinux.dk" <fidolinux@FJERNfidolinux.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvad siger i ?
>
> Evt links til at andre der også har billige diske i externe kabinetter er

Metro har den ikke. De har heller ikke haft den. Men de har annonceret med
den.