Nyhedsudbyder
Fra : Jan Pedersen

Dato : 11-10-05 21:29

Idet jeg tit oplever fejl på TDC´s nyhedsserver efterspørger jeg en gratis
alternativ usenet/nyhedsudbyder. Findes en sådan ?

Fra : Christian Laursen

Dato : 11-10-05 21:36

http://dotsrc.org/usenet/

--
Christian Laursen

Fra : Ole Helms

Dato : 11-10-05 21:50

http://dotsrc.org/
http://www.yottanews.com/

--
Venligst
Ole Helms

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-10-05 22:08

Jan Pedersen skrev:

>Idet jeg tit oplever fejl på TDC´s nyhedsserver efterspørger jeg en gratis
>alternativ usenet/nyhedsudbyder. Findes en sådan ?

Det er vel formentlig til binære grupper, du tænker på og der er
svaret meget enkelt, det findes ikke.

Her må du gribe til pengepungen.

TDCs newservere med hensyn til ikke-binæregrupper fungerer da
fint.

Dog kan det anbefales at bruge dtext.news.tele.dk til
tekstgrupper.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : jane

Dato : 12-10-05 18:33

Knud Gert Ellentoft <ellentoft@mail.tele.invalid> wrote in

> Det er vel formentlig til binære grupper, du tænker på og der er
> svaret meget enkelt, det findes ikke.

Jooov det gør så, 50MB pr dag

http://www.teranews.com/

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Kim

Dato : 15-10-05 16:36

"jane" <nokvin@FJørnDættehotmail.com> skrev
> Knud Gert Ellentoft <ellentoft@mail.tele.invalid> wrote
>
> Jooov det gør så, 50MB pr dag
>
> http://www.teranews.com/

Hvorfor skriver de så:
50 MB FREE ($3.95 one time setup fee) ?

ikke gratis !

Mvh Kim

Fra : jane

Dato : 12-10-05 18:31

"Jan Pedersen" <jantheman28@hotmail.com> wrote in

> Idet jeg tit oplever fejl på TDC´s nyhedsserver efterspørger jeg en
> gratis alternativ usenet/nyhedsudbyder. Findes en sådan ?

Her men max 50MB pr dag

http://www.teranews.com/

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Kim

Dato : 16-10-05 08:13

"jane" <nokvin@FJørnDættehotmail.com> skrev
i en meddelelse news:Xns96EDC6EA634C1nokvinFJrnDttehotmai@130.227.3.84...
> "Jan Pedersen" <jantheman28@hotmail.com> wrote in

> Her men max 50MB pr dag
>
> http://www.teranews.com/
>
> Jane

Ja til prisen: $3.95 one time setup fee

Fra : jane

Dato : 16-10-05 16:54

"Kim" <no.way@dude.dk> wrote in news:4351fda7$0$41149$14726298
@news.sunsite.dk:

> Ja til prisen: $3.95 one time setup fee
Ups, det havde jeg i9kke set, men der er vel også til at leve med, ik :)

--
Venlig hilsen
Jane