icemat black + logitech G7 = dårlig combo?
Fra : Peter Christiansen

Dato : 11-10-05 21:24

Hej

Jeg er ejer af nævnte hardware. Og oplever at G7 tracker meget ustabilt på
icemat. Det ene øjeblik virker det, men hvis musen har været slukket, kan
den ikke længere tracke på icemat kun på anden overflade. Det underligt,
fordi min icemat har fungeret fint med alle andre mus incl.Logitechs anden
laser mus MX1000. Nogen der oplever tilsvarende problem?

mvh. Peter

Fra : Sune Storgaard

Dato : 11-10-05 22:14

Peter Christiansen wrote:
> [...]
> overflade. Det underligt, fordi min icemat har fungeret fint med alle
> andre mus incl.Logitechs anden laser mus MX1000. Nogen der oplever

Kan godt være jeg ikke har så meget at bidrage med rent konstruktivt, men så
kan man jo altid lukke galde ud istedet :)

Når man bruger en musemåtte som er gennemsigtig i et eller andet omfang, er
det dømt til at gå galt. Prøv at køre med musen på en helt ren rude.. Det
lys der ikke kastes tilbage i musen er intet værd.

--
This episode is called: "an elephant fucks a pig".
But the networks had it changed to "an elephant makes love to a pig".

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 12-10-05 11:18

Hejsa,

jeg har samme kombination, og samme problem....
Jeg løser mit ved at hive senderen ud af opladeren,
og sætte den i igen, så virker den med det sammen...

Henrik

ps. Icemat er ikke gennemsigtig..........

Fra : Peter

Dato : 12-10-05 13:50

"Henrik Rasmussen" <h.rasmussen@telia.com> skrev i en meddelelse

> Hejsa,
>
> jeg har samme kombination, og samme problem....
> Jeg løser mit ved at hive senderen ud af opladeren,
> og sætte den i igen, så virker den med det sammen...

Hej Henrik

Din metode med virker faktisk.
Synes det er et meget underligt problem, fordi det virker jo som om den har
to forskellige slags tracking metoder ?
Hvordan kan det lige være at den det ene øjeblik virker perfekt på icemat,
og hvis man så f.eks. har skiftet batteriet på G7, så kører den fuldstændig
umuligt, men helt fint på andre underlag???. Jeg har mailet support hos
Logitech og afventer svar..

> ps. Icemat er ikke gennemsigtig..........
nemlig

mhv Peter

Fra : Peter

Dato : 12-10-05 13:44

"Sune Storgaard" <nospam@strueradsl.dk> skrev i en meddelelse

> Kan godt være jeg ikke har så meget at bidrage med rent konstruktivt, men

> kan man jo altid lukke galde ud istedet :)

tjoh

> [...]
> det dømt til at gå galt. Prøv at køre med musen på en helt ren rude.. Det
> lys der ikke kastes tilbage i musen er intet værd.

Jeg er godt klar over at musen fungerer ved reflekteret laserlys, men nu var
der ikke tale om en gennemsigtig glasplade, men om icemat black ed. som
fungerede fint med en anden laser mus Logitech MX1000

Jeg har fået at vide fra supportafdelingen at icemat ikke fungerer med den
nye G-serie fra Logitech, hvad de beklager meget da mx1000 virkede fint. Det
er dog stadig mærkeligt, at den virker helt perfekt, når den ellers virker
på icemat, mens at den er umulig at få igang igen, hvis der tændes og
slukkes for musen.

Peter