Norsk gruppe á la denne her?
Fra : f00ge

Dato : 11-10-05 18:57

Jeg skal have noget info om DNS struktur og placering af centraler i Norge.
Hvor finder jeg en gruppe som denne - for Norge?

Kan ikke lige umiddelbart finde noget på TDC's news server.

Fra : Carl Drud

Dato : 11-10-05 19:05

f00ge wrote:

> Jeg skal have noget info om DNS struktur og placering af centraler i Norge.
> Hvor finder jeg en gruppe som denne - for Norge?

http://www.usenet.no/newsgroups

Carl

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-10-05 19:07

f00ge skrev:

>Jeg skal have noget info om DNS struktur og placering af centraler i Norge.
>Hvor finder jeg en gruppe som denne - for Norge?

news:no.it.tjenester.nettilbydere findes på TDCs newsservere.

http:/usenet.no
http://www.usenet.no/newsgroups
så ryger du på min ignoreringsliste.