gratis nyhedslæser?
Fra : Per

Dato : 10-10-05 18:52

Hej NG!

Da jeg skal til at have et ny abbonnement - mangler jeg en nyhedslæser -
eller hvad det nu hedder.

Jeg bruger nu: news.tele.dk til at skrive til denne gruppe.

Findes der alternativer, når det nu ikke bliver en del af mit nye abb?

Jeg bruger Outlook Express.

Håber det er rigtige gruppe.

--
Med venlig hilsen Per!

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 10-10-05 18:59

Per skrev:

>Findes der alternativer, når det nu ikke bliver en del af mit nye abb?

Til txt-grupper ligesom denne gruppe, er sunsite et fint alternativ
http://dotsrc.org/usenet/

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Per Rønne

Dato : 10-10-05 19:29

Per <mesked@hotmail.com> wrote:

> Da jeg skal til at have et ny abbonnement - mangler jeg en nyhedslæser -
> eller hvad det nu hedder.
>
> Jeg bruger nu: news.tele.dk til at skrive til denne gruppe.

Hvis det er en /nyhedslæser/ du har brug for, og da jeg kan se at du
bruger Windows, så kunne du jo prøve Agent.

http://www.forteinc.com/main/homepage.php

Betaler du ikke sharewarepengene forvandles den automatisk efter en
måned til Free Agent.
--
Per Erik Rønne

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 10-10-05 21:18

Per Rønne wrote:
> Hvis det er en /nyhedslæser/ du har brug for, og da jeg kan se at du
> bruger Windows, så kunne du jo prøve Agent.

Jeg _tror_ det Per efterspørger er en usenet adgang - Jeg har før
benyttet http://news.cis.dfn.de/ - men ved ikke om de stadig driver
tjenesten.

Iøvrigt den bedste Usenet udbyder jeg har haft - _meget_ hurtig opdatering.

--
Mail mig på uffe <elefantnæseA> skelmose <prik> dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-10-05 22:09

Uffe S. Callesen skrev:

>Jeg _tror_ det Per efterspørger er en usenet adgang - Jeg har før
>benyttet http://news.cis.dfn.de/ - men ved ikke om de stadig driver
>tjenesten.

Det gør den, men er ikke gratis mere.

Iøvrigt fortæller han jo ikke noget om sin nye udbyder, mon ikke
de har en newsserver?
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Per

Dato : 10-10-05 22:34

> Uffe S. Callesen skrev:
> Iøvrigt fortæller han jo ikke noget om sin nye udbyder, mon ikke
> de har en newsserver?

hmmm - rødme rødme!

Tak Knud - det har jeg faktisk slet ikke tænkt på - men mon ikke du har ret-
det håber jeg.

Og det var ikke ironisk ment

Mvh. Per!

Fra : Per Rønne

Dato : 11-10-05 05:30

Uffe S. Callesen <anon@anon.local> wrote:

> Jeg _tror_ det Per efterspørger er en usenet adgang

Det virkede meget sandsynligt for mig - jeg Ivan havde jo allerede
svaret på den del. Og en nyhedslæser i stedet for Outlook Express bør
han jo under alle omstændigheder bruge.
--
Per Erik Rønne

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 10-10-05 23:04

Per skrev:

> Da jeg skal til at have et ny abbonnement - mangler jeg en nyhedslæser -
> eller hvad det nu hedder.

Det hedder en newsserver. "Nyhedslæser" bruges ofte om de
programmer man bruger til at hente og læse indlæg med. Din er
Outlook Express.

> Findes der alternativer, når det nu ikke bliver en del af mit nye abb?

Det gør det med pæn sandsynlighed. Hvilken udbyder skifter du
over til?

--
Bertel